הוכרז: Meizu Pro 6 Plus – עם Exynos 8890, מסך 2K ועיצוב מוכר

Meizu Pro 6 Plus (מקור: מייזו) Meizu Pro 6 Plus (מקור: מייזו)

למעלה מחצי שנה חלפה מאז הפעם הראשונה בה צצו ברשת הדיווחים אודות “סמארטפון הדגל האמיתי” מבית מייזו. וכעת, חושפת היצרנית הסינית העולה את המכשיר לו חיכינו מזה זמן רב, שיהווה ממשיך דרכו האמיתי של המייזו פרו 5 ומתחרה ראוי לשאר מכשירי הדגל בשוק – הכירו את Meizu Pro 6 Plus (האמינו או לא, זה אכן שמו).

גם פרו וגם פלוס

על מנת להחשב כמכשיר דגל מן השורה הראשונה, מציע למשתמשיו ה-Pro 6 Plus בראש ובראשונה את מערכת השבבים Exynos Octa 8890. זו, שמפותחת על ידי סמסונג הדרום קוריאנית ומגיעה במכשירי הדגל שלה Galaxy S7 ו-S7 Edge, כוללת זו 8 ליבות עיבוד, מתוכן 4 ליבות Mongoose עוצמתיות במיוחד ו-4 ליבות Cortex-A53 לביצועים היום-יומיים, כאשר עבור ביצועי הגרפיקה נמצא את המאיץ הגרפי Mali-T880. בזירת הזיכרון נמצא 4GB RAM ו-2 אפשרויות אחסון הכוללות 64 או 128 גיגה-בייט.

[ad]

מלבד זאת, בחלקו הקדמי של הפרו 6 פלוס נמצא מסך Super AMOLED בגודל 5.7 אינץ’ וברזולוציית Quad HD 2K, בעל יכולות לזיהוי עוצמת הלחיצה באמצעות טכנולוגייה אליה מתייחסת היצרנית כ-3D Press. מעל למסך תמוקם מצלמת סלפי ברזולוציית 5 מגה פיקסל ותחתיו נמצא כפתור בית המשלב חיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע של המשתמש. עבור מערך הצילום הראשי שבגב ה-Pro 6 Plus משלבת מייזו חיישן IMX386 מבית סוני, המגיע ברזולוציית 12 מגה פיקסל יחד עם 10 נורות פלאש, מפתח צמצם f/2.0 מייצב תמונה אופטי (OIS) בעל 4 צירים.

Meizu Pro 6 Plus (מקור: מייזו)
Meizu Pro 6 Plus (מקור: מייזו)

חובבי האודיו שביניכם ישמחו לשמוע כי בדומה למכשירי דגל שונים בשוק, מציע המכשיר החדש של מייזו שמע Hi-Fi המתקבל הודות לשבב DAC חדש מדגם ES9018K2M. עבור טעינה והעברת נתונים משלבת מייזו במכשיר מחבר USB Type-C, דרכו ניתן יהיה להטעין מ-0 ל-60 אחוזים את סוללת ה-3,400mAh תוך 30 דקות בלבד.

על גבי ה-Meizu Pro 6 Plus, שמימדיו 155.6 מ”מ אורך, 77.3 מ”מ רוחב, 7.3 מ”מ עובי ומשקלו של 158 גרם, תרוץ מערכת ההפעלה אנדרואיד 6.0 מרשמלו. מעליה עושה את הופעת הבכורה שלו ממשק המשתמש החדש Flyme 6, שכולל מגוון נרחב של שידרוגים בהשוואה לקודמו. בכל הנוגע לעיצובו, מציע המכשיר מבנה אלומיניום מלא הדומה מאוד לשאר מכשירי מייזו מהשנה האחרונה, אם כי נראה ששוליו מעט יותר מצומצמים.

Meizu Pro 6 Plus (מקור: מייזו)
Meizu Pro 6 Plus (מקור: מייזו)

זמינות ומחיר

אם תכננתם לשים את ידיכם על המכשיר החדש של מייזו, תשמחו לדעת כי זו הודיעה באופן רשמי שהמכשיר יהיה זמין בשלל מדינות ברחבי העולם, ביניהן נמצאת כמובן מדינת ישראל הקטנטנה.

את ה-Meizu Pro 6 Plus, המהווה לוריאציה השלישית של מכשיר ה-Pro 6, מציעה היצרנית לרכישה בסין עבור מחיר התחלתי של 2,999 יואן סיני (כ-1,680 שקלים, לפני מיסים ושילוח) עבור דגם ה-64GB, כאשר דגם הפרימיום שמציע זיכרון אחסון בסך 128 גיגה-בייט יוצע לרכישה עבור 3,299 יואן סיני, הם שווי ערך לכ-1,840 שקלים לפני מיסים ושילוח הדרושים ביבוא אישי של המכשיר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים