בקרוב: שירות GeForce NOW יאפשר לכם לשכור מחשב גיימינג חזק במקום לקנות אחד

יצרנית כרטיסי המסך Nvidia, המפתחת את טכנולוגיית GeForce, הכריזה על שירות חדש בשם GeForce NOW להזרמת משחקים ממחשבים מרוחקים חזקים במיוחד. בשירות זה תוכלו להריץ משחקי PC משירותים כמו Steam, על גבי מחשב חזק במיוחד המצוייד בכרטיסי GTX 1060 ו-GTX 1080 של Nvidia. האחרון הינו אחד הכרטיסים המתקדמים בעולם, שעקב מחירו היקר נמצא מחוץ להישג ידם של גיימרים רבים.

השירות יאפשר לכם לרכוש זמן משחק על גבי מחשב חזק של Nvidia, עליו תוכלו להתקין משחקים מ-Steam, Origin, Uplay וכן הלאה. מדובר בשירות השכרה מרחוק של מחשב של Nvidia שיהיה זמין למשתמשי מחשבי PC (ווינדוס) ומקינטוש (MacOS) גם יחד. את הזמן על כל מחשב יהיה עליכם למעשה לקנות בצורת “קרדיטים”. כל דקת משחק על מחשב עם כרטיס GTX 1060 תעלה לכם שני קרדיטים, ודקת משחק על מחשב עם GTX 1080 תעלה ארבעה קרדיטים.

רכישת 2,500 קרדיטים תעלה עשרים וחמישה דולרים. כלומר, תמורת עשרים וחמישה דולרים תוכלו להשכיר מחשב עם כרטיס GTX 1060 לעשרים שעות משחק בקירוב, או מחשב עם כרטיס GTX 1080 לכעשר שעות משחק. המשחקים עצמם לא מגיעים עם השירות, כך שאם משחק כלשהו לא נמצא בבעלותכם באחת החנויות הדיגיטליות, יהיה עליכם לרכוש אותו בנפרד.

לבסוף, Nvidia תציע גם אפשרות להתנסות בחינם בשירות, ותחלק 1,000 קרדיטים בחינם לנרשמים מראש. כמות זו מתורגמת לשמונה שעות משחק על GTX 1060 בקירוב, או ארבע שעות בקירוב על GTX 1080. ההטבה תינתן במסגרת “גישה מוקדמת” לשירות שתחל בחודש מרץ, אולם ניתן להרשם לגישה מוקדמת כבר כעת באתר החברה. על מנת להרשם לשירות החדש, יש צורך בחיבור במהירות 25Mbps לפחות. השירות פתוח לתושבי ארצות הברית בלבד בשלב זה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים