הסינים מפחדים מ-Pokemon GO: המשחק כנראה לא יאושר להפצה בסין

פוקימון גו

למרות שכבר מרגע השקתו של Pokemon GO – משחק המובייל של Niantic, רצתה החברה להביאו לסין, ייתכן והדבר לא יקרה אף פעם. הסיבה: הסינים חוששים מבטחון האזרחים, שכן Pokemon GO הואשם במגוון רחב של תאונות שהתרחשו מאז יצא המשחק.

משרד התקשורת הסיני (ששמו המלא הינו משרד העיתונות, הוצאה לאור, רדיו, קולנוע וטלויזיה), פועל יחד עם גופים ממשלתיים נוספים במטרה לבחון את הסיכונים העולים מהמשחק. בין הסיכונים המיוחסים נמצאים “איום על בטחון מידע גאוגרפי ואיום על אמצעי התחבורה והבטחון האישי של הצרכנים”.

חששות אלה עולים עקב מספר רב של תאונות דרכים המיוחסות למשחק, חלקן קטלניות. בנוסף, המשחק מסונכרן עם המפות של גוגל (Google) ועוקב בעזרתן אחרי השחקנים כחלק מחוויית המשחק, מה שמדאיג לא רק צרכנים, מסתבר, אלא גם ממשלות.

דובר של חברת Niantic, המפתחת את המשחק, מסר בתגובה שהחברה “ממוקדת בדברים אחרים כרגע”, לאחר שנשאל על יחסה של Niantic להתנהלות החשדנית של ממשלת סין.

בשאר העולם, בינתיים, “פוקמון גו” ממשיך להתפתח באיטיות, עם השקה שקטה של מספר פוקימונים מהדור השני במהלך חגיגות חג המולד והשנה האזרחית החדשה: Pichu, Cleffa, Igglybuff, Elekid, Magby, Smoochum ו-Togepi, שאת כולם ניתן להשיג אך ורק מביצים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים