שמועה: מכשיר הדגל Nokia P1 ייחשף ב-MWC 2017

Sharp Aquos Xx3 Mini Sharp Aquos Xx3

יצרנית הטכנולוגיה הפינית הוותיקה, נוקיה, וחברת HMD Global שמחזיקה ברישיון לשיווק סמארטפונים וטאבלטים תחת שם המותג המיתולוגי, יחשפו במסגרת תערוכת MWC 2017 הקרבה ובאה את מכשיר הדגל Nokia P1. כך מעידה שמועה חדשה המגיעה מרוסיה.

לטענת הדיווח החדש, דגם ה-Nokia P1, שיהווה לסמארטפון הדגל לבית מותג נוקיה, ישלב את מערכת השבבים Snapdragon 835, שכוללת 8 ליבות עיבוד מסוג Kryo 280 (תדר מקסימלי של 2.45GHz עבור 4 ליבות ו-1.9 גיגה-הרץ עבור הליבות הנותרות) יחד עם המאיץ הגרפי Adreno 540.

עוד עולה מהדיווח כי סמארטפון הדגל למעשה יבוסס על מכשיר מבית שארפ בשם Sharp Aquos Xx3, שנחשף במהלך השנה שעברה ותמונתו מצורפת בראש הכתבה. בהתאם לכך ובמקרה שאכן זהו המקרה, יהיה ה-Nokia P1 בעל מבנה פרימיום מרשים למדי הכולל שימוש ניכר במתכת וזכוכית, בד בבד עם עמידות בפני מים ואבק תחת תקן IP58/57.

בכל הנוגע למפרטו הטכני, עשוי המכשיר להביא עימו צג בגודל 5.2-5.5 אינץ’ ברזולוציית Quad HD עם קצב רענון מרשים של 120Hz ובמעטה של זכוכית הגנה מסוג Gorilla Glass 5, רכיב אחסון בנפח מקסימלי של 256 גיגה בייט, זיכרון RAM בסך 6 גיגה-בייט, סוללה בלתי נתנת לשליפה בקיבולת של 3,500mAh עם תמיכה בטכנולוגיית טעינה מהירה מסוג Quick Charge 4.0, מצלמה ראשית ברזולוציית 22.6 מגה פיקסל, חיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע של המשתמש שיוטמע בדופן המכשיר מימין ועוד.

ה-Nokia P1 צפוי להפוך רשמי באירוע שייערך ב-26 לפברואר, יממה לקראת תחילתה של תערוכת MWC 2017.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים