הוכרזו: LG Watch Style ו-Watch Sport – שעונים חכמים מבוססי Android Wear 2.0

שעון LG Watch Style (תמונה: LG) שעון LG Watch Style (תמונה: LG)

ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית, LG Electronics, הכריזה הערב (ד’, 8.2) במשותף עם חברת גוגל על זוג שעונים חכמים שיהיו לראשונים שיעשו שימוש במערכת ההפעלה Android Wear 2.0. זוג השעונים, LG Watch Style ו-Watch Sport יושקו כבר ביום שישי הקרוב, ה-10 בפברואר, ויהיו זמינים לרכישה בתחילת הדרך בחנות המקוונת של גוגל ובחנויות נוספות בארה”ב בלבד, כאשר בהמשך יושקו גם בשווקי אירופה ויגיעו גם לישראל.

שני השעונים החכמים זוכים לעיצוב העגול הפופולרי בשנים האחרונות, כאשר דגם ה-Style מייצג את הצד האלגנטי יותר המציע בחירה בין רצועות העשויות עור או סיליקון ומבנה דקיק בעובי 10.79 מ”מ, בעוד דגם ה-Sport, כשמו כן הוא, מקבל עיצוב ספורטיבי יותר המציע גוף העשוי פלדת אל-חלד בעובי 14.2 מ”מ עם רצועה העשויה פלסטיק גמיש וחזק.

שני השעונים משלבים את מערכת השבבים Snapdragon Wear 2100, אותה חשפה קוואלקום לפני כשנה במיוחד עבור שוק המחשוב הלביש. מערכת על שבב זו משלבת מעבד מרובע ליבות מסוג Cortex-A7, כל אחת מהן רצה בתדר שעון מירבי של 1.2Ghz, מאיץ גרפי מדגם Adreno 304 ותמיכה בבלוטות’ 4.2LE ובקישוריות NFC.

הניווט בין תפריטי השעונים יתבצע דרך גלגלת הממוקמת בצידם הימני, זאת בדומה לשעון ה-Apple Watch.

שעון LG Watch Sport (תמונה: LG)
שעון LG Watch Sport (תמונה: LG)

LG Watch Sport

השעון הספורטיבי מבין השניים מציע מסך P-OLED בגודל 1.38 אינץ’ המצופה בזכוכית המגן Gorilla Glass 3 ומציע רזולוצייה של 480×480 פיקסלים, המעניקה לתצוגה צפיפות של 348ppi, זיכרון עבודה (RAM) מסוג LPDDR3 בנפח 768 מגה-בייט ושטח אחסון בסך 4 גיגה-בייט, סוללת 430mAh ומגוון חיישנים, בהם חיישן תאוצה, ג’יירוסקופ, ברומטר וחיישן תאורה.

לצד אלו, משלבת החברה בשעון גם רכיב GPS ותמיכה בקישוריות 4G LTE שתאפשר למשתמשים בשעון לעשות בו שימוש שוטף גם ללא צורך במכשיר הסמארטפון שיקושר אליו בכל עת (כרגע רק ברשת AT&T בארה”ב). כמו כן, משלב השעון גם מיקרופון, רמקול ותמיכה בטעינה אלחוטית ובתקן IP68 לעמידות בפני מים ואבק (עד לעומק 1.5 מטר למשך חצי שעה).

מידותיו של השעון החכם מדגם LG Watch Sport עומדות על עובי של 14.2 מ”מ, אורך של 45.4 מ”מ ורוחב של 51.21 מ”מ והוא מגיע בצבעים טיטניום וכחול כהה.

שעון LG Watch Sport (תמונה: LG)
שעון LG Watch Sport (תמונה: LG)

מחיר השעון יעמוד על 350 דולר בארה”ב.

LG Watch Style

השעון האלגנטי של החברה מציע מבנה דקיק יותר ובשל כך משלב חומרה השונה מזו של דגם הספורט. בעוד תמצאו בו את אותו המעבד המשולב בדגם הספורט, הרי שהמסך שלו קטן יותר ומציע תצוגת P-OLED בגודל 1.2 אינץ’ בעלת רולוצייה של 360×360 פיקסלים. זיכרון השעון מסתכם ב-512 מגה-בייט בלבד עם 4 גיגה-בייט זמינים לאחסון קבצים, סוללת 240mAh ותמיכה בתקן IP67 לעמידות בפני מים ואבק התומך ב”צלילה” תחת מים בעומק מטר בודד למשך חצי שעה.

השעון מציע את אותם החיישנים שתמצאו בדגם הספורט, אולם חסרים בו מד הדופק וה-GPS. רכיב הרשת הסלולרית חסר גם הוא בדגם הסטייל ותמצאו בו במקום תמיכה בקישוריות WiFi מתקן 802.11b/g/n ותמיכה מובנית בבלוטות’ 4.2LE.

שעון הסטייל החדש של LG משלב מיקרופון ותומך בטעינה אלחוטית ויגיע בצבעים כסוף, טיטניום וזהב-ורוד, כאשר מידותיו מסתכמות בעובי של 10.79 מ”מ, אורך של 42.3 מ”מ ורוחב של 45.7 מ”מ.

שעון LG Watch Style (תמונה: LG)
שעון LG Watch Style (תמונה: LG)

מחיר השעון יעמוד על 250 דולר בארה”ב.

Android Wear 2.0

מערכת ההפעלה החדשה של גוגל, Android Wear 2.0, מגיעה באופן מובנה על גבי שעוני ה-LG Watch Sport וה-LG Watch Style ומציעה לראשונה את העוזרת הדיגיטלית Google Assistant על גבי היד. העוזרת של גוגל תאפשר לבצע פעולות שונות באמצעות הקול, כמו למשל לקבוע תזכורת או לענות להודעות, כאשר הפעלתה תתבצע על-ידי הגיית המילים המוכרות “אוקיי, גוגל” (Ok, Google).

תוספת חשובה שמביאה עימה Android Wear 2.0 הינה בשילוב אפליקציות ופריטי מידע חשובים על גבי מסכי הבית של השעון החכם. תוכלו להציג פריטי מידע המגיעים מפעילותכם הספורטיבית, לוח שנה או נתונים אחרים על מסך הבית הפועל תמיד, מה שיחסוך את הצורך בשיטוט מרובה ברחבי השעון הגוזל זמן סוללה יקר.

מערכת ההתראות גם היא השתפרה ומציע אפשרויות מענה מהירות ורבות יותר. תוכלו לפתוח הודעה בשעון החכם ולענות עליה דרך הוראה קולית, באמוג’י, ציור או טקסט רגיל וגוגל תציע לכם תשובות מוכנות מראש לבחור מהן על פי תוכן ההודעה המתקבל.

שעון LG Watch Sport (תמונה: LG)
שעון LG Watch Sport (תמונה: LG)

את הצד הספורטיבי בשעונים החכמים תנהל אפליקציית Google Fit, אשר תגיע מותקנת באופן מובנה על גבי שעונים העושים שימוש במערכת ההפעלה החדשה. עוד תוכלו למצוא ב-Android Wear 2.0 חנות אפליקציות ייעודית שלא תדרוש מכם להתקין אפליקציות מהסמארטפון, ותוכלו להתקינן ישירות מהשעון.

את זוג השעונים מבטיחה LG להציג בתערוכת המובייל MWC 2017 בברצלונה המתקיימת בין ה-27 בפברואר ועד ה-2 במרץ. אנו נהיה במקום ונדאג לדווח לכם על השניים היישר מהתערוכה. מעוניינים בעדכונים שוטפים מהתערוכה? הירשמו עכשיו לאירוע MWC שלנו בפייסבוק ותקבלו את כל העדכונים היחודיים שלנו מהתערוכה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים