דיווח: מכשירי ה-Nokia 7 ו-Nokia 8 יפנו לשוק הבינוני-גבוה ויציעו מבנה מתכתי חדש

Nokia 6 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) Nokia 6 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

יצרנית המובייל והטכנולוגיה הוותיקה, נוקיה, וכן חברת HMD Global, עובדות בימים אלו על צמד סמארטפונים חדשים שיקראו בשמות Nokia 7 ו-Nokia 8, ויציעו מפרט טכני הפונה לשוק הסמארטפונים הבינוני-גבוה. כך חושף דיווח חדש שמוצא דרכו אלינו דרך אתר Nokia Power User.

על פי האתר, שמביא את המידע דרך מקורותיו הבלעדיים, מכשירי הנוקיה 7 ו-8 יציעו למשתמשיהם גוף מתכת חדש השונה במהותו משאר מכשירי הסדרה, כאשר בחלקם הקדמי של השניים נמצא מסך בעל שוליים דקים למדי. מסך זה יגיע ברזולוציית Full HD 1080P עבור דגם הנוקיה 7, בעוד עבור הנוקיה 8 נמצא צג מעט יותר גדול וברזולוציית Quad HD 2K.

עוד נמצא מתחת למכסה המנוע של השניים את מערכת השבבים Snapdragon 660, שטרם הוכרזה באופן רשמי על ידי קוואלקום. זו צפויה להציע מערך עיבוד מתומן ליבות בתדר מירבי של 2.2GHz, יחד עם המאיץ הגרפי Adreno 512 ותמיכה בזיכרון RAM מסוג LPDDRX ובאחסון מדגם UFS 2.1.

נוסף על כך, צמד המכשירים יגיעו עם קורא טביעות אצבע, יכולות צילום משודרגות בהשוואה לשאר מכשירי המותג שהוכרזו מוקדם יותר השנה וסוללה בעלת יכולות טעינה מהירה. ראוי לציין כי דיווחו של האתר מגיע בניגוד להערכות הראשוניות כי ה-Nokia 8 יגיע כמכשיר הפונה לשוק הגבוה וכולל את שבב ה-Snapdragon 835. עם זאת, גם במקרה שיתברר הדיווח כנכון, ניתן להעריך כי נוקיה עדיין מתכננת להשיק ספינת דגל אמיתית שתתחרה במקבילותיה מבית סמסונג, וואווי, LG ועוד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים