דיווח: יצרנית הסמארטפונים ZUK תיסגר ותמוזג לתוך לנובו

במהלך אוגוסט 2015 הכריז מותג סמארטפונים חדש בשם ZUK, שנמצא בבעלות ושליטה מלאה של ענקית המחשוב הסינית לנובו, על הסמארטפון הראשון פרי פיתוחו וייצורו, שנקרא בשם ZUK Z1 ומאוחר יותר אף עשה דרכו אל ישראל. וכעת, פחות משנתיים לאחר מכן, ייתכן מאוד שהמותג הקטנטן נמצא בדרכו אל סגירת שעריו, כך על פי דבריו של אנליסט המובייל פאן ג’יאוטונג.

לטענת ג’יאוטונג, מותג הסמארטפונים ZUK שבבעלות לנובו ימוזג לתוך חטיבת המובייל של הענקית הסינית, שם הוא יימצא יחד עם חטיבת המובייל של מוטורולה שנמצאת בבעלות לנובו מזה מספר שנים. בהתאם לכך, כל הסמארטפונים החדשים שיופתחו תחת מותג ZUK, ימותגו מחדש כ-Lenovo Moto, כך שה-ZUK Z3, ממשיך דרכו של דגם ה-Z2 שנחשף לפני כחצי שנה, לעולם לא יהפוך לרשמי.

הצצה לאחור

במהלך הימים האחרונים נחשף דיווח שהעיד על כך שלנובו צפויה לבצע שינויים בממשק המשתמש של מכשירי סדרת Moto מבית ייצורה, כשאלו ישאירו מאחור את הממשק הנוכחי שלהם עבור שימוש בממשק ZUI של חברת זוק.

בהתאם לדברים הללו, ובמקרה שדבריו של האנליסט יתבררו כנכונים, ייתכן שסגירת מותג ZUK תחולק ל-2 צעדים נפרדים – הראשון מביניהם הטמעת ממשק המשתמש על מכשירי Moto. השני, מנגד, יתמקד במיזוג עבודת הפיתוח וייצור החומרה לחטיבת המובייל המאוחדת של מוטורולה ולנובו. ומכאן שכל המכשירים הבאים למותג ייחשפו כמכשירי סדרת Lenovo Moto.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים