פלאפון משיקה חבילה חדשה ב-60 שקלים עם גלישה ללא הגבלה ב-7 אפליקציות ו-14GB לכל השאר

פלאפון צילום: גאדג’טי

חברת התקשורת פלאפון הודיעה היום (א’, 7.5) על השקתה של חבילת סלולר חדשה, לה היא קוראת “החבילה המושלמת”, שתוצע במחיר של החל מ-59.90 שקלים בחודש (49 שקלים עבור מנוי נוסף) ותציע גלישה ללא הגבלה ב-5 אפליקציות מובילות: וואטסאפ, פייסבוק, סנאפצ’ט, Waze, אינסטגרם וב-2 אפליקציות מבית פלאפון, הן Musix ו-SuperTV. לצד זאת, כוללת החבילה שיחות והודעות (SMS) ללא הגבלה וחבילת גלישה בנפח 14 גיגה-בייט עבור יתר השימושים.

את החבילה החדשה משיקה פלאפון בשני מסלולים נוספים:

  • מסלול XL – מציע גלישה ב-7 האפליקציות המצויינות מעלה ללא הגבלה לצד שיחות והודעות ללא הגבלה וחבילת גלישה בנפח 17 גיגה-בייט מידי חודש במחיר של 69.90 שקלים.
  • מסלול XXL – מציע גלישה ב-7 האפליקציות המצויינות מעלה ללא הגבלה לצד שיחות והודעות ללא הגבלה וחבילת גלישה בנפח 20 גיגה-בייט מידי חודש במחיר של 79.90 שקלים.

את השקת החבילה החדשה תלווה פלאפון עם קמפיין פרסום אותו יוביל השחקן יהודה לוי. לדברי פלאפון, בקמפיין הושקעו 4 מיליון שקלים. צפו:

אינטרנט סלולרי במהירות של עד 300Mbps

לצד השקת חבילת הסלולר החדשה מודיעה פלאפון על המשך עבודתה בפריסת רשת דור 4.5 המבוססת על טכנולוגיית LTE-Advanced. את האישור להפעלת הרשת החדשה קיבלה החברה ממשרד התקשורת בחודש אפריל האחרון וזה מאפשר לה לבצע איחוד רצועות תדרים שיביא להגדלת רוחב הפס הכולל והאצה במהירות הגלישה עד לקצב תיאורטי של 300 מגה-ביט בשנייה.

כחלק ממאמציה לשדרוג האתרים, מודיעה היום פלאפון כי תשלב בהם טכנולוגיות חדשות שיובילו ל”הכפלת מהירות הגלישה”, לדברי החברה. שימוש ב-MIMO 4×4 יאפשר לפלאפון להגדיל את קצב הנתונים על ידי שליחה של 4 אותות במקביל למכשיר הקולט. בנוסף, תשולב באתרים החדשים של פלאפון שיטת אפנון חדשה (QAM-256) שתשפר, לדברי החברה, את מהירות הורדת הנתונים בעד 30 אחוזים.

שתי הטכנולוגיות המצויינות מעלה עדיין אינן נתמכות במרבית המכשירים הקיימים בשוק ויחלו להגיע בהדרגה עם הפצת דגמים התומכים בפלטפורמות העיבוד החדשות כמו ה-Snapdragon 835 ו-Exynos 8895.

טכנולוגיית ה-Beam Forming שתוטמע גם כן באתרי הסלולר של פלאפון עבור דור 4.5 תאפשר למקד את אות השידור למכשירים ולהפחית את ההפרעות. בפלאפון מצפים כי באמצעות שימוש ב-Beam Forming יצליחו המשתמשים לשפר את מהירות הגלישה בעד 40 אחוזים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים