מותג הגיימינג ASUS ROG חושף טיזר למחשב מבוסס מעבד Ryzen של AMD לקראת Computex 2017

טיזר מחשב ASUS מבוסס מעבד Ryzen

בשבוע הבא תפתח בעיר טאיפיי בטיוואן תערוכת המחשוב Computex 2017, בה יציגו רבות מהחברות המובילות את תחום המחשבים והשבבים את מוצריהן החדשים. בטיזר חדש אותו חשפה Asus דרך ערוץ היוטיוב של מותג הגיימינג Republic of Gamers (או ROG) אנו למדים כי החברה תציג לראשונה מחשב המבוסס על מעבדי ה-Ryzen של חברת AMD.

באסוס לא חושפים יותר מאשר את גב המחשב המופיע על רקע הלוגו של Ryzen, אך זה מספיק כדי להבין כי הבשורה של מעבדיה החדשים של AMD צפויה להגיע לפחות לאחד מהמותגים הגדולים בתחום הגיימינג.

את המעבדים החדשים לסדרת Ryzen חשפה AMD מוקדם יותר השנה, כאשר הראשונים בסדרה היו מעבדי Ryzen 7 המיוצרים בתהליך בגודל 14 ננו-מטר, אשר בראשם עומד דגם ה-1800X המציע שמונה ליבות עיבוד בתדר שעון מירבי של 3.6GHz, זיכרון L2 מהיר בנפח חצי מגה-בייט, 16 מגה-בייט של זיכרון מטמון L3 ופליטת חום נמוכה למדי העומדת על 95 וואט בלבד. המחיר של זה אטרקטיבי לא פחות ב-499 דולר במעמד ההכרזה, כאשר הדגמים האחרים בסדרה זולים אף יותר.

המעבדים החדשים של AMD לסדרת Ryzen 7 צפויים לספק תחרות למעבדי האקסטרים של אינטל, אך לא ברור האם ב-ROG של Asus יבחרו באלו עבור המחשב החדש, או שמא במעבדים המיועדים לשוק הבינוני-נמוך ומשויכים לסדרת Ryzen 5, שנחשפה במרץ האחרון.

פרט לבשורה זו, צפויה אסוס לספק לנו הכרזות נוספות מהתערוכה. סרטון נוסף שפרסמה החברה ולא חושף יותר מידי, מעיד על חשיפתו של מחשב נוסף, הפעם יהיה זה מבוסס מעבדי אינטל ושאינו פונה לקהילת הגיימרים.

את אירוע ההכרזה שלה תערוך אסוס ב-29 במאי, החל מהשעה 9:00 בבוקר לפי שעון ישראל, כאשר אירוע נוסף עבור מותג הגיימינג ROG ייערך ביום העוקב, ה-30 במאי, החל מ-13:30 לפי שעון ישראל. במידה שהכל יעבוד כשורה בטיסה 815, נציג גאדג’טי יבקר לראשונה בתערוכת קומפיוטקס וידווח מהשטח על המוצרים החדשים של החברה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים