הוכרז: Essential Home – רמקול משולב מסך עם עוזר אישי חכם

Essential Home (תמונה: Essential) Essential Home (תמונה: Essential)

חברת Essential חשפה לא רק את הסמארטפון הכה מדובר שלה, אלא גם מכשיר נוסף בשם Essential Home. המכשיר החדש עתיד להתחרות ראש בראש מול ה-Amazon Echo Show ולהציע גם הוא רמקול מתקדם, המגיע עם מסך ועוזר אישי חכם.

לא זמין מידע רב אודות ה-Essential Home, וישנם פרטים רבים שטרם נחשפו. נציין תחילה כי ה-Essential Home מגיע עם Ambient OS – מערכת הפעלה חדשה שפותחה במיוחד עבור המכשיר הנ”ל. Ambient OS כוללת עוזר אישי חכם המאפשר למשתמש לשאול את המכשיר שאלות ואף לשלוט על מכשירים חכמים שונים בבית. מלבד מענה באמצעות קול, ה-Essential Home ידע להציג מידע רלוונטי במסך שלו.

גולת הכותרת של Ambient OS היא העובדה כי מרבית הפעולות השונות והאינטגרציות עם שירותים חיצוניים מתבצעים באופן מקומית על המכשיר עצמו. באופן זה, ה-Essential Home יפנה כמה שפחות לשירותים חיצוניים או API-ים למיניהם, מה שעתיד, על הנייר, להפוך אותו למאובטח ובטוח יותר לשימוש. עדיין לא ברור איך שיטת פעולה זו תפעל בשטח, אך יש לה יתרונות לא מבוטלים במידה שלא תפגע בחווית המשתמש.

Essential Home (תמונה: Essential)
Essential Home (תמונה: Essential)

מעבר לכך, עדיין קשה להגדיר מה מערכת ההפעלה Ambient OS מאפשרת ללקוחות הקצה או למפתחים עצמם לעשות. לא הוכרזו שיתופי פעולה משמעותיים וקשה להאמין כי החברה כבר הצליחה ליצור תאימות עם מרבית השחקנים הגדולים בתחום הבית החכם. החברה פונה למפתחים מרחבי העולם המעוניינים לפתח ל-Ambient OS להגיש בקשה באתר בכדי לקבל פרטים נוספים.

נקודה חשובה נוספת היא שה-Essential Home לא נחשף בתצורתו הגמורה, אלא הוצג כהדמיית מחשב בלבד ללא דגם פיזי לבחינה. נקודה זה מעידה על כך שאולי המכשיר רחוק מלהיות מוכן, אך החברה העדיפה להכריז עליו לפני שגוגל תכריז על מוצר דומה בקרוב. מעבר לכך, טרם נחשף המפרט או המחיר של ה-Essential Home, אך על פי ההערכות הוא עתיד להתחיל להימכר בקיץ, אז גם נוכל לקבל פרטים נוספים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים