הוכרז: Lenovo Moto Z2 Play – עם גוף מתכת בעובי 6 מ”מ ומצלמת 12 מגה פיקסל משופרת

Lenovo Moto Z2 Play Lenovo Moto Z2 Play

קרוב לשנה חלפה מאז הכריזה מוטורולה, שנמצאת בבעלותה המלאה של ענקית המחשוב הסינית לנובו, על סדרת מכשירי הדגל החדשה בייצורה, Moto Z. וכעת, בזמן שנציגת החברה המקומית טרם הרימה את הכפפה לשיווק מכשירי הסדרה בישראל, חושפת חטיבת מוטורולה את נציג שוק הביניים בדור הבא של מכשירי הסדרה, הוא ה-Lenovo Moto Z2 Play.

Moto Z2 Play, שמגיע כדור ההמשך לדגם המוטו Z פליי המקורי, מציג קווי עיצוב אשר כמעט וזהים לחלוטין: מבנה מתכת מלא עוטף את המכשיר החל במסגרתו וכלה בגבו, אם כי כעת יהיה גב המכשיר בעל מראה נקי ויוקרתי יותר. לא נוטשים את המכשיר אלו הם 16 הפינים המגנטיים שבחלק התחתון של גבו, הממשיכים לתמוך במודולים המתחלפים מבית מוטורולה לסדרת Moto Mods.

למעשה, החברה אף הציגה יחד עם המכשיר מספר מודולים חדשים, בהם עדכון למודול המעוצב בשם Moto Style Shell שמוסיף למכשיר תמיכה בטעינה אלחוטית ומודול המרחיב את יכולות האודיו של המכשיר בשם JBL SoundBoost 2, שמגיע כדור ההמשך למודול דומה מהשנה שעברה.

Lenovo Moto Z2 Play
Lenovo Moto Z2 Play

עוד נמצא בגב המתכת של המכשיר את מערך הצילום הראשי שלו, שכולל חיישן יחיד ברזולוציית 12 מגה פיקסל עם פוקוס אוטומטי בטכנולוגיית Dual Autofocus Pixel, מפתח צמצם f/1.7, לייזר פוקוס אוטומטי, מנגנון זיהוי פאזה עבור פוקוס אוטומטי (PDAF) ופלאש LED כפול בשתי טמפרטורות צבע. מצלמת המכשיר בולטת מחוץ לגבו, כאשר הסיבה לכך, ייתכן, טמונה בהחלטת מוטורולה לצמצם נחרצות את עובי המוטו Z2 פליי עד לכדי עובי של 5.99 מ”מ בלבד. שאר המימדים: 156.2 מ”מ אורך, 76.2 מ”מ רוחב ומשקל של 145 גרם בלבד.

תוצאות המהלך הנ”ל מתבטאות גם בצמצום קיבולת הסוללה, שמציעה כעת 3,000mAh עם תמיכה בטעינה מהירה מסוג Quick Charge 3.0, זאת בהשוואה לסוללת 3,510mAh בדור הקודם. עם זאת, היצרנית מציינת כי המכשיר יספק עד ל-30 שעות עבודה ממוצעת (לא מדובר בשימוש רציף).

בחלקו הקדמי של ה-Moto Z2 Play נמצא צג Super AMOLED בגודל 5.5 אינץ’ וברזולוציית 1080P Full HD, כאשר תחתיו ומעליו ימוקמו, בהתאמה, קורא ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע ומערך צילום קדמי הכולל חיישן ברזולוציית 5 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.2, פלאש LED צמוד ויכולות צילום וידאו ברזולוציית Full HD.

Lenovo Moto Z2 Play
Lenovo Moto Z2 Play

מתחת למכסה המנוע, נעזר ה-Moto Z2 Play במערכת על שבב מדגם Snapdragon 626, הכוללת 8 ליבות מסוג Cortex-A53 בתדר ליבה מקסימלי של 2.2GHz ואת המאיץ הגרפי Adreno 506, לצד 3 או 4 גיגה-בייט RAM ו-32 או 64 גיגה-בייט אחסון (ניתן להרחבה באמצעות כרטיס MicroSD). מערך האודיו של ה-Moto Z2 Play כולל 3 מיקרופונים ורמקול קדמי יחיד. על המכשיר תרוץ מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.1.1 נוגט.

את ה-Lenovo Moto Z2 Play תציע היצרנית לרכישה במחיר של 499 דולר (כ-1,780 שקלים על פי שער ההמרה הנוכחי), זאת עבור דגם הכולל 4GB RAM ו-64GB אחסון.

Lenovo Moto Z2 Play
Lenovo Moto Z2 Play


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים