אפל משדרגת את מחשבי ה-MacBook במעבדי הדור השביעי של אינטל

חברת אפל חשפה לפני שעה קלה במסגרת כנס המפתחים WWDC 2017 כמה שדרוגים מתבקשים לכל מחשבי ה-MacBook שלה. חוץ ממערכת הפעלה חדשה שתגיע בסתיו, זוכים המחשבים לשדרוג חומרתי בדמותם של מעבדי הדור השביעי (משפחת Kaby Lake) מבית אינטל – אלו שציפינו לראות במחשבי החברה כבר בשנה שעברה. המחשבים כולם זמינים לרכישה החל מהיום.

פרט לשדרוג המעבד, מחשבי ה-MacBook Pro (תצורות ה-13 וה-15 אינץ’) שומרים על עיצובם ועל המפרט הטכני שלהם, ולמעשה מדובר באותם הדגמים והתצורות שחשפה החברה בחודש אוקטובר האחרון. המצב זהה גם עם מחשב ה-MacBook בעל מסך ה-12 אינץ’, אלא שזה מקבל גם רכיב SSD משופר שיציע יכולות מהירות יותר של קריאת וכתיבת נתונים.

מעבר לכך, מוסיפה אפל לקטלוג המחשבים שלה דגם MacBook Pro נוסף, עם מסך 13 אינץ’, מפרט טכני צנוע יותר מזה של הדגמים הותיקים יותר, רצועת המגע TochBar הרב-גונית מעל המקלדת, ותג מחיר של 1299 דולרים (כ-4,610 שקלים לפני מסים). אפל לא מפרטת בשלב זה על אותו מפרט צנוע, אולם סביר להניח שזה יוצג ממש בקרוב באתר החברה.

האחרון לקבל שדרוג במשפחת המחשבים הנישאים של החברה הוא ה-MacBook Air. לטענתה של אפל, המחשב הדקיק זוכה לשיפור מרשים של 60% בביצועים, אך גם כאן הפרטים עדיין חסרים ויהיו זמינים רק עם תחילת המכירה מאוחר יותר הערב. מחירו של המחשב לא צפוי להשתנות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים