רשמי: מכשיר הדגל OnePlus 5 יוכרז בתאריך ה-20 ביוני

OnePlus 5 (הדלפה: Android Police) OnePlus 5 (הדלפה: Android Police)

OnePlus 5, ספינת הדגל הבאה לבית פיתוחה וייצורה של יצרנית הסמארטפונים הסינית הצעירה וואן פלוס, תוכרז באופן רשמי במהלך אירוע הכרזה שתקיים החברה בתאריך ה-20 ביוני, יום שלישי, ויוזרם בשידור חי דרך דף אינטרנט ייעודי אותו יצרה עבור ההכרזה. כך הודיעה אמש (ג’, 6.6) החברה הצעירה בהודעה שפורסמה בחשבון הטוויטר הרשמי שלה.

מלבד מועד הכרזת המכשיר, חשף מנכ”ל היצרנית, פיט לאו, פרט חדש ומעניין במיוחד אודות המכשיר, והוא: ה-OnePlus 5 ככל הנראה יגיע למשתמשיו עם צג (AMOLED) ברזולוצייה זהה לדור הקודם, שתעמוד על Full HD 1920X1080 פיקסלים בלבד. ידיעה זו עולה מתוך פוסט שפרסם לאו בחשבון ה-Weibo הרשמי שלו, שם הוא אמנם לא ציין מפורשות כי הוואן פלוס 5 יגיע עם מסך ברזולוציה זו, אך הציג צילום מסך המגיע ממכשיר הדגל החדש ורזולוציית התמונה שלו עומדת על 1080p בלבד.

הזמנה לאירוע ההכרזה על ה-OnePlus 5
הזמנה לאירוע ההכרזה על ה-OnePlus 5

ההכרזה הכמעט רשמית על כך אינה מגיעה כרעם ביום בהיר, שכן במהלך השנתיים האחרונות הקפידה היצרנית הסינית לספק יחד עם כל מכשירי הדגל שלה מסך ברזולוציה זו, בעודה מסרבת להתאים עצמה אל שלל ענקיות הטכנולוגיה שמציידות את מכשירי הפרימיום שלהן במסך ברזולוציית Quad HD 2K. רבים מן המשתמשים בהחלט קיוו כי היצרנית תבצע את שינוי זה עם הדור הבא לסדרת הדגל שלה, אך נראה כי זהו לא המצב.

לצד דברים אלו, חשף אתר Android Police תמונת יח”צ (מופיעה בראש הכתבה) המתיימרת להציג את עיצובו של סמארטפון ה-OnePlus 5. בתמונה ניתן לראות כי המכשיר החדש יציג עיצוב עשוי מתכת אשר דומה למדי לזה של האייפון 7 פלוס, עם גב חלק אשר בראשו מצלמה בעלת זוג חיישנים ושולי מסך קמורים בחלקו הקדמי.

טיזר מודלף לקרא תהכרזת מכשיר הדגל OnePlus 5
טיזר מודלף לקראת הכרזת מכשיר הדגל OnePlus 5

במסגרת הדלפה חדשה מצאה דרכה אל הרשת תמונת טיזר שנוצרה, לכאורה, על ידי וואן-פלוס ומציגה איור של מכשיר הדגל OnePlus 5. על פי העולה מן התמונה הוואן-פלוס 5 יגיע עם מערך צילום כפול בגבו, אלא שזה ימוקם לרוחב המכשיר בניגוד להערכות קודמות ואף חלק מהתמונות המודלפות שהעידו על כך שזה יוטמע לאורכו.

בחלקו השמאלי העליון והימני התחתון ניתן לראות עיצוב ייחודי למדי של מה שנראה כפסי האנטנה. בהתאם לכך סביר כי הסמארטפון יגיע במבנה מתכת מלא. יש להדגיש כי רמת האמינות של תמונת הטיזר המודלפת אינה גבוהה וייתכן כי זו תתברר בסופו של דבר כזיוף.

על פי דיווחים קודמים בנושא, יגיע ה-OnePlus 5 עם מסך בגודל 5.5 אינץ’ שעשוי להציע שוליים יותר דקים מקודמו, מערכת על שבב מדגם Snapdragon 835 הכוללת 8 ליבות Kryo 280 בתדר מקסימלי של 2.45GHz, זיכרון RAM בסך של 6 או 8 גיגה-בייט וסוללת 3,300mAh בעלת יכולות טעינה מהירה מסוג Dash Charge.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים