OnePlus 5 עשוי להציע מסך עם שוליים דקיקים מקודמו, ייתכן שיוכרז ב-15 ביוני

OnePlus 3T OnePlus 3T

ספינת הדגל הבאה בייצורה של יצרנית הסמארטפונים והמובייל, וואן פלוס, היא כמובן  ה-OnePlus 5, עשויה להפוך לרשמית במסגרת אירוע הכרזה שתקיים החברה ביום חמישי, ה-15 ביוני, זאת שנה בדיוק לאחר הכרזתו של דגם ה-OnePlus 3. כך מעידה תמונת טיזר חדשה שנוצרה, לכאורה, על ידי היצרנית ודלפה לרשת במהלך הימים האחרונים.

מלבד מועד אפשרי להכרזת המכשיר, דלפה לרשת תמונה חדשה המתיימרות להציג את אריזתו. בתמונה זו ניתן לראות רק את אחת מפאות האריזה, שם נכתב, בתרגום חופשי לעברית: “שתי מצלמות. תמונות חדות יותר“. בכך, מאשרת ההדלפה את הדיווחים אודות יכולות הצילום של ה-OnePlus 5, שהעידו ברובם כי המכשיר יציע למשתמשיו מערך צילום כפול הכולל שני חיישנים נפרדים.

כשברקע דיווחים אלו, פנתה וואן-פלוס לחשבון הטוויטר הרשמי שלה, שם פרסמה ציוץ חדש שכל מטרתו היא לשמש כטיזר לקראת הכרזת המכשיר הצפויה. בציוץ צירפה וואן פלוס תמונה של מכשיר ה-OnePlus 3/3T כשהוא מונח על גבי עצם בלתי ידוע ובכך יוצר צל על גבי המשטח, בעודה מבקשת מן המשתמשים לנחש מה נחבא בצל שבתמונה. ההנחה היא כי המכשיר הנ”ל למעשה מסתיר תחתיו את ספינת הדגל החדשה, OnePlus 5.

בהתאם לכך, ניתן להעריך כי מימדי המכשיר העיקריים – אורכו ורוחבו, יהיו קטנים מאלו של דור המכשירים הקודם. במקרה שאכן זו הכוונה, מה שיוביל לכך שמימדי המכשיר יהיו קטנים יותר מקורם כתוצאה של אחת מ-2 סיבות.

הראשונה מביניהן היא שהיצרנית שילבה ב-OnePlus 5 מסך קטן יותר וכך יהיו גם מימדיו החדשים, בעוד האפשרות השנייה היא שהחברה הצליחה לצמצם את שוליי המסך באופן מהותי בהשוואה לקודמו ובכך להגיע למימדים קטנים יותר. אנו מעריכים כי האפשרות האחרונה היא הנכונה, שכן על פי כלל הדיווחים יציע ה-OnePlus 5 מסך זהה לקודמו בגודל 5.5 אינץ’.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים