רשמי: Huawei Honor 9 יוכרז ב-12 ליוני, יגיע עם Kirin 960 ומסך 5.15 אינץ’

Honor 9 (הדלפה) Honor 9 (הדלפה)

אחד ממכשירי הפרימיום הבאים שילוו את הונור (H)onor, מותג הסמארטפונים מבית ענקית הטכנולוגיה והמובייל הסינית, וואווי,  הוא ה-Huawei Honor 9, ייחשף באופן רשמי במהלך אירוע הכרזה שיתקיים בתאריך ה-12 ביוני, יום שני הקרוב. כך אישרה היצרנית באמצעות תמונת טיזר שהחלה להפיץ ובה מוצג מועד ההכרזה הרשמי.

מלבד מועד ההכרזה, מאשרת תמונת הטיזר את הידיעות השונות שסבבו ברשת והעידו על כך שההונור 9 יביא עימו מערך צילום כפול המוטמן בגבו וכולל 2 חיישנים נפרדים. על פי אותן ידיעות כמו גם בהדלפות שהגיעו קודם לכן, יגיעו החיישנים ברזולוצייית 20 ו-12 מגה פיקסל, זאת בדומה למערך הצילום במכשיר הדגל Huawei P10. עם זאת, במקרה של מכשירי הונור לא ימותג מערך הצילום ככזה שפותח על ידי Leica.

הצצה לאחור

על פי ידיעות קודמות בנושא, ה-Huawei Honor 9 צפוי להביא עימו מסך Full HD בגודל 5.15 אינץ’ ומערכת על שבב מדגם Kirin 960 הכוללת 8 ליבות בתדר מירבי של 2.4GHz. המכשיר יוצע לכל הפחות ב-2 גרסאות שונות הכוללות כל אחת מערך זיכרון שונה: 4GB RAM ו-64GB אחסון לדגם הבסיס ו-6GB RAM ו-64 אחסון לדגם הפרימיום בסדרה.

עוד יציע ה-Honor 9 מצלמת סלפי קדמית ברזולוציית 8 מגה פיקסל וסוללה בלתי נתנת לשליפה בקיבולת 3,100mAh. מימדי המכשיר, שירוץ על גבי אנדרואיד 7.0/7.1 בשילוב ממשק המשתמש EMUI 5.0/5.1, יעמדו על 147.3 מ”מ אורך, 70.9 מ”מ רוחב ו-7.45 מ”מ עובי.

את ה-Huawei Honor 9 עשויה היצרנית להציע לרכישה במחיר של 3,000 יואן סיני, הם שווי ערך לכ-1,570 שקלים על-פי שער ההמרה הנוכחי. 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים