פרטים חדשים אודות ה-Huawei Mate 10 נחשפים, יוכרז באוקטובר הקרוב

Huawei Mate 9 Pro (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) Huawei Mate 9 Pro (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

במהלך השבועות האחרונים החלו לצוץ ברשת ניצני הדיווחים הראשונים בעניין ספינת הפרימיום הבאה בייצורה של ענקית הטכנולוגיה הסינית, וואווי, ה-Huawei Mate 10. בהמשך לאותם דיווחים מוצאת דרכה אל הרשת ידיעה חדשה המתיימרת לשפוך אור נוסף אודות מועד הכרזתו של המכשיר המתקדם וכן פרטים חדשים בעניין מפרטו הטכני.

ראשית, מעיד הדיווח החדש, שמביא את דבריהם של מקורות בשרשרת האספקה של היצרנית בטיוואן, על כך שסדרת Mate 10 תוכרז באופן רשמי במהלך חודש אוקטובר הקרוב, זאת כשנה לאחר מועד ההכרזה של ה-Mate 9. עוד נמסר כי המכשיר יציע למשתמשיו מסך נטול שוליים בגודל 6 אינץ’ ובייצורה של ענקית המסכים היפנית Japan Display, כשזה יציע רזולוצייה של 2160X1080 פיקסלים ויחס צפייה של 18:9, בדומה למכשירי הדגל LG G6 ו-Galaxy S8.

הצצה לאחור

מתחת למכסה המנוע של המכשיר נמצא את מערכת השבבים Kirin 970 שטרם הוכרזה וצפויה להגיע בתהליך ייצור בגודל 10nm. בין הפיצ’רים הייחודיים שיציע ה-Huawei Mate 10 נמצא, לטענת הדיווח, תמיכה במציאות רבודה (AR Augmented Reality) באופן מימוש שאינו ידוע, יכולות לזיהוי פנים ומערך צילום ראשי כפול הכולל שני חיישני צילום (סביר שאלו יגיעו בפיתוח משותף עם Leica).

במסגרת ההכרזה על סדרת המכשירים החדשה, במקרה שהיצרנית תפעל באופן הזהה לפעילותה בשנה שעברה, ייתכן כי זו תציג שני דגמים לסדרה – Huawei Mate 10 ו-Mate 10 Pro. עם זאת, בשלב הנוכחי מדובר בהערכה בלבד ולא ידועים פרטים נוספים בעניין.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים