לנובו תקיים אירוע הכרזה ב-31 באוגוסט לקראת תערוכת IFA 2017

לוגו לנובו צילום: רהב רוזנברג גאדג’טי

ענקית הטכנולוגיה ויצרנית המחשוב והמובייל הסינית, לנובו, מאשרת באופן רשמי כי תקיים אירוע הכרזה בתאריך ה-31 באוגוסט, יום חמישי, זאת כ-24 שעות לפני יריית הפתיחה הרשמית של תערוכת האלקטרוניקה והטכנולוגיה השנתית, IFA 2017, שתתקיים בברלין בין התאריכים ה-1 ל-6 ספטמבר.

במרכזו של אירוע ההכרזה אותו תערוך היצרנית בחודש הבא, צפויה לנובו להציג מוצרים חדשים שיצטרפו להיצע מכשיריה מהקטגוריות השונות. בין אלו אנו צפויים לראות את הדור הבא לסדרות הסמארטפונים Lenovo K ו-Vibe P, כמו גם מחשבים ניידים חדשים לסדרת Lenovo Yoga. על פי הנראה בשלב זה, לא מדובר באירוע הכרזה שיביא עימו מכשירים חדשים לבית מותג מוטורולה שנמצא בבעלותה המלאה של היצרנית הסינית, שכן זו מקפידה לקיים אירועי הכרזה נפרדים עבור מוצריה השונים.

לנובו אינה יצרנית המובייל והמחשוב היחידה שצפויה להגיע אל תערוכת IFA 2017 ולהציג בזו את פיתוחיה החדשים. בין שלל היצרניות אנו צפויים למצוא את LG וסוני, אשר על פי הדיווחים הקודמים יציגו בפנינו באירוע מגוון מכשירים חדשים. הראשונה מביניהן תציג את ספינת הפרימיום עם שני המסכים LG V30, בעוד האחרונה תחשוף שלושה סמארטפונים בשם Sony Xperia XZ1, Xperia XZ1 ו-Xperia X1. בין השלושה ייתכן כי נצפה בסמארטפון נטול השוליים הראשון מבית היצרנית, שעשוי להציע צג ללא שוליים בגודל 6 אינץ’ מבית ייצורה של חברת Japan Display.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים