לנובו ודיסני מציגות משחקי מציאות רבודה שיאפשרו לכם לשחק כדמויות ממלחמת הכוכבים

משקפי המציאות המדומה של Jedi Challenges תמונה: Lenovo

הסרט הבא בסדרת מלחמת הכוכבים, שנקרא “אחרוני הגד’יי” ייצא רק ב-15 בדצמבר, אבל בדיסני מקדימים את החגיגות ומציגים באירוע המעריצים D23 Expo שיתוף פעולה חדש עם חברת לנובו לפיתוח משקפי מציאות רבודה (AR) המיועדים למשחקים אינטראקטיביים בעולם הסרטים.

אף ההכרזה על פיתוח משקפי המציאות הרבודה, את עיקר הפוקוס מקבלים כאן התכנים שיוצגו עבור המשקפיים, אשר בתקווה יהיו זמינים בעתיד גם עבור פלטפורמות נוספות. המשחק העיקרי אותו מציגות החברות נקרא Jedi Challenges, שיאפשר להיכנס לנעליהן של חלק מהדמויות המופיעות בסרטים ולתפוס את מקומן בכמה מהסצינות האיקוניות שהופיעו לאורך השנים.

בטריילר שהציגו החברות ניתן לראות כי גם חרב האור (Lightsabre) המוכרת תשתתף בחוויה, כאשר תופיע דרך המשקפיים במקום שלט שיחזיקו השחקנים בידיהם:

בלנובו מציינים כי אחד מהמשחקים יאפשר לשחזר את משחק ה-Holochess בין צ’ובקה ו-R2D2 מהסרט הראשון (פרק IV) של מלחמת הכוכבים, Star Wars: A New Hope. באותה סצינה בסרט, אנו רואים את שתי הדמויות משחקות ביניהן במשחק ההולוגרפי דמוי השחמט, עם דמויות ייחודיות המכות זו את זו.

המשחקים שהוצגו על ידי דיסני במהלך כנס המעריצים כללו גם סצינות גדולות ומרשימות יותר, בהן ניתן למצוא חיילים ואת רובוטי הענק AT-AT.

השימוש במשקפי המציאות הרבודה יתבצע בצמוד למכשיר סמארטפון, זאת בדומה למשקפי ה-Gear VR של סמסונג, אך בשלב זה לא מפרטת לנובו בנוגע להגדרות הטכניות של המשקפיים או באילו מכשירים יתמכו. ניתן לשער כי סמארטפון ה-Phab2 Pro של החברה, המשלב מערך חיישני עומק ותנועה וגם מצלמת עין-דג, ישחק תפקיד גם במשקפי המציאות הרבודה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים