דיווח: HTC צפויה להשיק טאבלט חדש עם תכונה ייחודית

בחודש שעבר סיפרנו לכם כי על פי דיווח של בלומברג, ענקית התוכנה מיקרוסופט אוסרת על HTC לפתח מכשירי טאבלט מבוססי מערכת ההפעלה Windows 8, ככל הנראה בשל חוסר הניסיון שלה בשוק זה שהסתכם עד כה בשני מכשירי טאבלט בלבד – Flyer ו-Jetstream. היום מדווח אתר PC Advisor שעל פי דובר החברה הטיוואנית, לשניים הללו צפוי להתווסף מכשיר טאבלט נוסף בעל תכונה ייחודית שתבדל אותו מהיתר.

מעבר להצהרה זו, דובר החברה לא התייחס לתקופת הזמן בה יושק המכשיר או לתכונה הייחודית שלו שתגרום לו להיות עדיף על פני מתחריו. אין ספק שאם בכוונתה של HTC לנסות שוב להכנס לשוק הטאבלטים, יהיה עליה להציג יתרונות ברורים על פני המתחרים – כדוגמת מחיר נמוך (לאו דווקא כשל ה-Nexus 7 של ASUS וגוגל, אך הרבה יותר נמוך מאלו ההתחלתיים של Flyer ו-Jetstream) ואולי גם מראה שונה שיצליח להפנות את תשומת לבו של הצרכן דווקא אל HTC.

אנו בגאדג’טי נמשיך לעקוב ולעדכן בכל התפתחות בנושא.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים