שמועה: גוגל תשיק את X Phone במאי יחד עם אנדרואיד 5.0

google-x-phoneלקראת סוף השנה שעברה סיפרנו לכם על כוונתה של גוגל לפתח מכשיר סמארטפון עצמאי בעזרת חברת הבת שלה – מוטורולה מוביליטי. המכשיר, שעונה כעת לשם הקוד X Phone, יורכב מבעוד מועד בכדי להוות מתחרה חזק וראוי למכשיריהן של החברות השולטות בשוק – אפל וסמסונג. מאחר והדיווח טען להשקה כבר ב-2013, ההשערה היתה כי ההכרזה תתקיים באירוע המפתחים השנתי של החברה – Google I/O 2013 אשר יתקיים בין התאריכים 15-17 במאי, בו היא צפויה לחשוף גם את מערכת ההפעלה אנדרואיד 5.0 Key Lime Pie.

שמועה שהגיעה לאתר DroidForums “ממקור בכיר בתעשיה” שופכת קצת אור על המכשיר החדש והמסקרן. בעוד באתר לא יכולים לאמת את הדברים עם מקורות נוספים, הם מציינים כי מדובר במאפיינים הגיוניים למדי. ראשית מודגש כי יהיה זה המכשיר הראשון מבית מוטורולה שיימכר אצל כל מפעילות הסלולר בארה”ב, ולא רק אצל Verizon המשווקת כבר שנים ארוכות את מכשיריה של היצרנית.

בהמשך נמסר כי המכשיר, שלא ימותג תחת השם Nexus, יהיה בעל מסך 5 אינץ’ מתוח מקצה לקצה, כמעט ללא שוליים, עד כדי כך שמידותיו יהיו קטנות מאלו של Samsung Galaxy S III. בגזרת התוכנה, X Phone יהיה הראשון להכיל את גרסת מערכת ההפעלה החדשה אנדרואיד 5.0 Key Lime Pie שתיחשף לראשונה באותו אירוע. בנוסף נמסר כי מוטורולה עובדת על פיתוח טכנולוגיות ייחודיות שיוטמעו במכשיר ויבדלו אותו מכל היתר, בדומה למה שסמסונג עשתה עם תכונת ה-S Beam.

המאפיינים הנזכרים מעלה מצטרפים לאלו מהדיווח הראשוני, לפיהם המכשיר יורכב מגב קרמי שיעניק לו עמידות גבוהה מפני נפילות וכן יכיל מצלמה איכותית עם “יכולות שלא נראו מעולם במוצריה של גוגל”. חשוב לזכור כי כל האמור לעיל עדיין מוגדר כשמועה, אם כי אנחנו בטוחים שבמהלך ארבעת החודשים הקרובים, עד לפתיחתו של אירוע Google I/O 2013, נשמע פרטים נוספים, אולי גם אמינים יותר, על X Phone.

לחצו על LIKE לגאדג’טי ותקבלו את כל העדכונים ישירות לפייסבוק


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים