גוגל מכריזה על שירות מוסיקה חדש – All Access Music

Google All Access

במהלך אירוע הפתיחה לועידת המפתחים של גוגל, Google I/O 2013, הכריזה גוגל על שירות הזרמת מוסיקה חדש בנוסף לשירות Google Music הקיים. השירות החדש ייאפשר הזרמת שירים שיותאמו עבור טעמכם האישי בהתאם למוסיקה שכבר העלתם לשירות Google Music וזו שבחרתם לנגן בו ברגע.

שירות All Access ייתן גישה לא רק לספריית המוסיקה הקיימת שלכם, אלא לכלל השירים שנמצאים בספריית המוסיקה של גוגל. כאשר תבחרו לנגן שיר, תורכב עבורכם רשימת שירים באופן אוטומטי שתנסה לקלוע לטעמכם – לא מרוצים? תוכלו לשלוף החוצה שירים שלא תרצו שיתנגנו ואף להוסיף שירים מהספרייה שלכם ב-Google Music או באמצעות חיפוש שירים בשירות עצמו.

שירות All Access יושק בארה”ב כבר היום ובמחיר 9.99$ עם 30 יום נסיון בחינם, כאשר מדינות נוספות יזכו להשתמש בשירות בעתיד. בנוסף, מעדכנת היום גוגל את אפליקציית Google Music לגרסה חדשה המוסיפה את התמיכה בשירות הזרמת המוסיקה החדש.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים