סמסונג מחפשת פתרון לבעיית נפח האחסון ב-Galaxy S4 דרך אופטימיזציית תוכנה

galaxy-s4-official

סמסונג לא מכבר הגיעה לראש רשימת החברות המוכרות את הכמות הגדולה ביותר של סמארטפונים מידי רבעון, וככזו, רק טבעי שתמשוך החברה את אש המבקרים. בשבוע שעבר אכן קרה הדבר כאשר נתגלה כי במכשיר הדגל החדש של סמסונג, ה-Galaxy S4, תופסת החברה באמצעות התוכנה שבנתה לתוך המכשיר כמחצית מנפח האחסון הפנימי.

תגובתה הראשונית של סמסונג לנושא הדיווח הכוזב בנוגע לנפח האחסון, שהעניק לצרכנים שרכשו את דגם הבסיס של המכשיר רק כ-8GB לאחסון קבצים, מוסיקה ועוד, במקום 16GB כמפורסם, הייתה כי ניתן להרחיב את נפח האחסון באמצעות כרטיס זיכרון חיצוני microSD בכל מכשירי ה-Galaxy S4.

כעת, לאחר שלאנשיה של סמסונג היה מעט זמן לחשוב כיצד ניתן להגיב טוב יותר לטענות, נחשף באתר CNET כי החברה מודעת לבעיה ושוקדת להצגת פתרון שינסה לייעל את השימוש בנפח אחסון שתופסת התוכנה של סמסונג במכשיר ה-Galaxy S4. בתוך כך, הציגה דווקא גוגל, שותפתה של סמסונג לדרך והחברה המספקת לה את מערכת ההפעלה אנדרואיד, פתרון יצירתי משלה לבעיית נפח האחסון כאשר הציגה במהלך אירוע הפתיחה של ועידת המפתחים Google I/O 2013 גרסה של מכשיר ה-Galaxy S4 עליה מותקנת מערכת ההפעלה אנדרואיד בפורמט נקי וללא ממשק ה-TouchWiz של סמסונג.

(מקור – The Verge)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים