שבוע וחצי להכרזה: תמונה ראשונה של Xperia Z1 Mini מודלפת לרשת

xperia-z1-mini-leakאיפשהו בין מבול השמועות על Xperia i1 Honami שכבר הספיק להחליף את שמו ל-Xperia Z1, צצה לה שמועה גם על מכשיר קטן יותר בעל מפרט זהה שסוני תחשוף על אותה הבמה ב-4 בספטמבר, יומיים לפני פתיחתה של תערוכת IFA 2013. שבוע וחצי לפני ההכרזה הצפויה, משתמש אנונימי בקהילת המפתחים XDA-Developers מפרסם תמונה של מכשיר סוני לא מוכר וקטן יחסית יחד עם המשפט “ה-4 בספטמבר יהיה מדהים, זה כל מה שיש לי לומר”, מה שגורם לרבים להאמין כי מדובר בגרסת המיני של Xperia Z1.

בתמונה המטושטשת מוצג המכשיר הקטן של סוני בסמוך ל-BlackBerry Q10 עם המסך הרוחבי והמקלדת המלאה אשר נותן אינדיקציה לגודלו של המכשיר החדש. משתמש אחר בקהילת המפתחים לקח את התמונה המודלפת אל תוכנת עריכה וביצע השוואת גדלים בהתאם למימדיו של Q10 הקנדי. תוצאות ההשוואה מעניקות ל-Xperia Z1 Mini את המימדים הבאים: רוחב – 57.88 מ”מ, גובה – 109.24 מ”מ, שמעט מקשים על הטענות כי המכשיר יאובזר במסך בגודל 4.3 אינץ’. לשם השוואה, מכשיר ה-Galaxy S4 Mini שכולל מסך 4.3 אינץ’ עם מינימום שטחים לא מנוצלים בקדמתו – גובהו 124.6 מ”מ, סנטימטר וחצי יותר מ-Z1 Mini.

xperia-z1-mini-leak-dmns

על פי השמועות המוקדמות, Xperia Z1 Mini יגיע עם מעבד Snapdragon 800 מרובע ליבות, זיכרון RAM בנפח 2GB, מצלמת 20.7 מגה פיקסל כולל עדשת G האיכותית וסוללת 2,400mAh. עוד דיווחו השמועות על רזולוציית תצוגה של HD 720p, אולם פסילת האפשרות למסך בגודל 4.3 אינץ’, עשויה להוביל גם לרזולוציה נמוכה יותר.

האירוע של סוני יתקיים בערב ראש השנה, ה-4 בספטמבר. אנחנו כמובן נעדכן על המתרחש בזמן אמת.

(מקור – GSMArena)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים