חגיגות טרום ההשקה של KitKat 4.4: גוגל ונסטלה מחלקות טאבלטים

kitkat-wayבתחילת החודש הציגה גוגל את שמה של גרסת האנדרואיד הבאה – KitKat 4.4, על שמו של מותג השוקולד האהוב מבית נסטלה ובהתאם למנהגה של החברה לכנות את שחרורי מערכת ההפעלה בשמות של קינוחים מתוקים. שיתוף הפעולה שנרקם בין גוגל ונסטלה, במסגרתו משתלבים יחד שמות המותג היוקרתיים של השתיים, הבטיח כבר ביומו הראשון שלל פעילויות משותפות, ביניהן גם שיווקן של חפיסות שוקולד קיט-קט ממותגות אנדרואיד שיכילו בתוכן כרטיסי פרס.

בסוף השבוע פורסם בעמוד היוטיוב של מותג KitKat קטע וידאו המתאר פעילות שיווקית משותפת של יצרנית השוקולד השוויצרית וגוגל. קטע הוידאו נפתח במילים “בכדי לחגוג את הכרזתה הקרבה של Android KitKat, אנשים יכולים לזכות בטאבלט ה-Nexus 7 החדש, בדרך של קיט-קט”. ובכן… הדרך של קיט-קט לא היתה מסובכת כל-כך: העוברים והשבים נדרשו בסך הכל לשבת על מתקן ישיבה שהציבה החברה ברחוב, ולקחת הפסקה סתם ככה באמצע היום. ברי המזל שביצעו את המוטל עליהם וישבו על הכסאבזמן הנקוב על השלט, קיבלו את טאבלט הנקסוס 7 החדש מידיו של שליח שהגיע עד אליהם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים