LG החלה בייצור סוללות קעורות ובפיתוח סוללת חוט למוצרים לבישים

LG-Curved-Battery

לאחר שבישרה על תחילת הייצור של מסכיה הגמישים מודיעה כעת חברת LG הקוריאנית כי חטיבת הסוללות של החברה, LG Chem, החלה בייצור המוני של סוללות קעורות אשר יותאמו למכשירי הדור הבא העתידים לראות עיצובים ייחודיים וחדשניים. בנוסף לסוללות הקעורות הודיעה החברה כי פיתחה גם סוללה חדשה אשר תהיה עמידה במים, לא תתחמם ותורכב מכבלים בלבד. סוללה זו תתאים לשימוש עבור מוצרים לבישים כמו שעונים חכמים, משקפי מציאות רבודה ועוד בשל גמישותם הרבה.

LG-Wires-Batteryנכון לזמן זה, LG Chem לא תעבור לשלב הייצור ההמוני עבור סוללות החוטים מאחר ואלו עדיין בשלבי פיתוח וכנראה רחוקות מספר שנים מהטמעתן במוצרי טכנולוגיה לבישה, אולם את הסוללות הקעורות (Curved Battery) החלה החברה לייצר כבר עכשיו עבור מכשירים שככל הנראה עתידים להגיע לשוק כבר בחודשים הקרובים.

השמועות האחרונות מספרות על ה-LG G Flex, מכשיר בעל מסך גמיש עליו עתידה LG להכריז בתקופה הקרובה ויכול כי זה יכלול גם את טכנולוגיית הסוללות החדשה אותה פיתחה חטיבת הסוללות של החברה.

זן שלישי של סוללות החברה הן הסוללות בשלבים (Stepped Battery), אותן החלה החברה לייצר עוד בחודש יולי ואלו שולבו ב-LG G2. הרעיון מאחורי הסוללות בשלבים הוא חיבור מספר סוללות בגדלים שונים זו על גבי זו על מנת לתפוס את שטח הפנים הגדול ביותר שניתן במכשירים להם גב שאיננו ישר, כמו זה של G2 עם הכפתורים בגבו או זה העגלגל של Moto X.

(מקורות – LG Chemnewswire.co.kr)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים