הוכרז: UMI X2S – הראשון עם מעבד 8 ליבות אמיתי מבית MediaTek

Uni-XS2-MediaTek-MT6592היצרנית הסינית UMI הציגה ביריד אלקטרוניקה בהונג-קונג את מכשיר הדגל החדש שלה, UMI X2S. כמו כל קודמיו בסדרה, מכשיר זה מפגין פטריוטיות סינית ומגיע עם מעבד מתוצרת MediaTek, אולם הבשורה האמיתית שלו היא עצם העובדה כי הוא הראשון להכיל מעבד 8 ליבות אמיתי.

המכשיר החדש יצויד בפלטפורמת MediaTek MT6592 עם מעבד מתומן ליבות בתדר 1.5GHz, מסך 5 אינץ’ ברזולוציית Full HD 1080p, זיכרון RAM בנפח 2GB ונפח אחסון מובנה של 32GB. בנוסף, המכשיר יכיל מצלמת 13 מגה-פיקסל עם עדשה מתוצרת סוני ויתמוך בקישוריות NFC.

מחירו של UMI X2S צפוי להיות די זול ביחס למפרט: בין 245 ל-327 דולרים (865 – 1150 שקלים). תאריך ההשקה טרם נחשף, אך המכשיר החדש לא צפוי לצאת מגבולות סין והודו.

8 ליבות – לא ראינו את זה כבר?

בהשקתו של Galaxy S4 התגאתה סמסונג במעבד החדש מתוצרתה, Exynos 5 Octa, המכיל גם הוא שמונה ליבות. בעוד המעבד של סמסונג מורכב משתי קבוצות של ארבע ליבות ומופעל בשיטת big.LITTLE המאפשרת רק לקבוצה אחת לעבוד בכל רגע נתון, המעבד החדש של MediaTek עושה שימוש בכל 8 הליבות בו-זמנית. משום כך, מכונה מעבד זה כבעל 8 ליבות אמיתיות.

אנו מניחים שבקרוב מאד יגיעו תוצאות מבחני ביצועים שישפכו קצת אור על כדאיות הטמעתו של מעבד שכזה במכשירים סלולריים. אספקט נוסף שיהיה חשוב לבחון הוא כמובן זמן עמידותה של הסוללה יחד עם עוצמות שכאלו.

(מקור – GSMinsider)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים