רשמי: Mac Pro יהיה זמין בדצמבר החל מ-$2,999

mac-pro-04חברת אפל חשפה אתמול פרטים נוספים לגבי המחשב הנייח המקצועי של החברה, ה-Mac Pro והתייחסה בעיקר לנושאי הזמינות והמחיר. ה-Mac Pro לא שודרג באופן משמעותי מאז 2010 והעיצוב כמעט ולא השתנה מאז שסטיב ג’ובס הציג את מגדל האלומיניום אי שם בשנת 2003. לא מפתיע שרבים סברו כי אפל הולכת לחתוך את המוצר, עד שכמובן יצאה זו בהכרזה על הדגם החדש במהלך כנס WWDC 2013 בחודש יוני.

mac-pro-01ה-Mac Pro החדש, שייזכר לעד בשל התבטאותו האגדית של פיל שילר (בתרגום חופשי): “לא יכולים לחדש עוד בתחת שלי”, הינו שדרוג משמעותי אל מול הדגם הקודם. המחשב מגיע בצורת צילינדר ובשמינית מגודלו של הדגם הקודם ויתבסס על ארכיטקטורת Xeon E5 של אינטל עם זוג מעבדים ועד 12 ליבות, עד 64GB זיכרון פנימי, זוג כרטיסי מסך מקצועיים מבית ATI מסדרת FirePro עם עד 6GB זיכרון יעודי, זיכרון אחסון מבוסס כולו כונני פלאש (SSD) עד 1TB. בגבו 6 חיבורי Thunderbolt 2 שיספקו תמיכה בחיבור שלושה מסכי 4K בו זמנית, 4 חיבורי UBS 3.0, יציאת HDMI בתקן 1.4 וזוג חיבורי Ethernet. המחשב כולל גם את הקישוריות האלחוטיות בלוטות’ 4.0 ו-WiFi בתקן ac.

mac-pro-03אפל הכריזה רשמית כי ה-Mac Pro החדש יהיה זמין במהלך חודש דצמבר ומחירו ההתחלתי יעמוד על $2,999 (כ-10,500 ש”ח) אשר עבורו תקבלו: מעבד Xeon מרובע-ליבה בתדר 3.7Ghz, זיכרון פנימי 12GB, זוג כרטיסי מסך ATI FirePro D300 ונפח אחסון של 256GB מבוסס זיכרון פלאש (SSD).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים