Texas Instruments חושפת גרסה חדשה למקרן ה-Pico הזעיר

TI-HD-TRP-Picoאת מכשיר הסמארטפון הראשון עם מקרן מובנה בגופו, Galaxy Beam, השיקה חברת סמסונג כבר ב-2010. שנתיים מאוחר יותר, חשפה החברה יורש תחת אותו השם. למעט דגמים בודדים מיצרניות סיניות, נותר המוצר של סמסונג יחיד מסוגו, וכעת חושפת יצרנית השבבים Texas Instruments דגם חדש למקרן ה-Pico הזעיר, עם רזולוציית תצוגה גבוהה וביצועים מרשימים יותר.

רכיב התצוגה החדש נקרא HD TRP Pico ועושה שימוש בכל אותן טכנולוגיות שניתן היה למצוא במקרן הזעיר הקודם שהוטמע בגופו של Galaxy Beam. כפי שניתן להסיק משמו, הרכיב החדש תומך ברזולוציית תצוגה של 1280×720 פיקסלים, לעומת 640×360 פיקסלים בלבד בדגם הקודם. בנוסף, קצב רענון התמונה גבוה למדי ועומד על 120Hz.

הרכיב החדש מסוגל להקרין תמונה בעלת בהירות גבוהה פי שניים, תוך שמירה על צריכת אנרגיה נמוכה ב-30% לעומת קודמו. מימדיו של מודול ההקרנה עומדים על 18.2×7.0x 3.8 מ”מ, מה שיאפשר להטמיעו במכשירים ניידים ללא כל חשש משמעותי מניפוח עוביים.

Galaxy Beam. המכשיר הבא לא יהיה עבה כל-כך
Galaxy Beam. המכשיר הבא לא יהיה עבה כל-כך

בטרם יגיע הרכיב החדש לסמארטפונים שלנו, ב-Texas Instruments עובדים כעת בצמוד ללקוחות מתחום המכשור הרפואי, ומנסים לייצר מכשיר תצוגה שיקרין תמונה ישירות על רשתית העין. זהו ללא ספק שימוש חשוב הרבה יותר מאשר שילוב בסמארטפון. עם זאת, פיתוח מסוג זה יוכל להעפיל חזרה אל עולם הגאדג’טים כאמצעי תצוגה חדש עבור מוצרים לבישים כדוגמת Google Glass.

אם בכל זאת תאומץ הטכנולוגיה על ידי יצרניות הסלולר, למקרן המובנה במכשיר ישנם יתרונות ברורים. דמיינו כמה נוח יהיה לשתף תכנים עם חברים…

(מקור – Android Authority)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים