מנסה שוב: סמסונג מכריזה על Galaxy Beam – סמארטפון משולב מקרן עוצמתי

סמסנג הכריזה על מוצר חדש-ישן שיראה (וגם יקרין) אור ב-MWC, הפעם לא מדובר בעוד סמארטפון רגיל למשפחת Galaxy, אלא במכשיר המשלב בתוכו מקרן Pico עוצמתי אשר יריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד 2.3 ויהיה בעל מעבד כפול ליבה במהירות של 1GHz – הכירו את Galaxy Beam החדש.

המכשיר יהיה מצויד במקרן שיוכל ליצור בהירות של עד 15 לומן (יחידת מידה של עוצמת אור הנקלטת על ידי העין), מה שאומר שבאפשרותו יהיה להקרין תמונות באיכות HD בגודל של עד 50 אינץ’. ל-Beam מסך WVGA בגודל 4 אינץ’, אך אם זה לא מספק אתכם ואתם חייבים את המסך הגדול, תוכלו להיכנס לאפליקציית המקרן ובאמצעותה תוכלו לשדר תמונות, קטעי וידאו, סרטים, אתרי אינטרנט ואפילו משחקים. כמו כן, ה-Galaxy Beam יגיע עם שטח אחסון פנימי של 8GB, סוללת 2000mAh, מצלמת 5 מגה-פיקסל אחורית ו-1.3 קדמית וכן זיכרון RAM בנפח 768MB.

ולמרבה הצער, פרטים כמו זמינות או מחיר טרם נחשפו, אבל אכן מדובר במכשיר מעניין מאוד שיוכל לשדרג כל טיול ואף להוזיל עלויות של חדרי ישיבות.

מה אתם הייתם עושים עם המקרן הזה?

עדכון: בכתבה המקורית נפלה טעות ברישום נפח זיכרון ה-RAM של המכשיר. נציין שוב כי מדובר ב-768MB ולא ב-6GB כפי שפורסם תחילה.

לחצו על “אהבתי” לגאדג’טי ותקבלו את כל העדכונים מ-MWC ישירות לפייסבוק


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים