היצרניות הסיניות Huawei, Xiaomi ו-ZTE חוששת מ-OnePlus; יערכו הכרזות במקביל

oneplus-one-feature-freezeהיצרנית הסינית החדשה OnePlus מצליחה לעורר עניין רב לקראת השקת הסמארטפון הראשון שלה, One, שייחשף ב-23 באפריל. סמארטפון ה-OnePlus One יתאפיין לפי פרסומי החברה במפרט מהעצמתיים בשוק, עיצוב חדשני עם שוליים צרים במיוחד ומחיר נמוך מ-$400. המתחרות מבית, Huawei, Xiaomi ו-ZTE לא נשארות אדישות ומקבלות את פניה של החברה החדשה עם אירועים משלהן.

אל תתנו למחיר להטעות אתכם, מפרטו של OnePlus One צפוי להגיע ללא פשרות ויכלול את פלטפורמת המובייל המובילה Snapdragon 801 עם מעבד מרובע-ליבה 2.5Ghz מבית קוואלקום, מסך 5.5 אינץ’ בעל רזולוציית Full HD 1080P, זיכרון פנימי 3GB RAM, מצלמה אחורית 13 מגה-פיקסל, מצלמה קדמית 5 מגה-פיקסל, נפח אחסון מובנה של 16GB או 64GB, תמיכה ברשתות דור 4 מסוג LTE וסוללת 3,100mAh. מערכת ההפעלה תהיה אנדרואיד 4.4 KitKat בגרסה מותאמת של Cyanogen עבור OnePlus.

שלושת היצרניות הסיניות המובילות הכריזו היום האחת אחרי השנייה על אירועים מקבילים לזה של OnePlus, ודי ברור שהן חוששות מהשחקנית החדשה. הסיבה העיקרית לחשש הזה נובעת ככל הנראה מכוונתה של OnePlus להשיק את המכשיר הראשון שלה בכמה מדינות מובילות בשוק המובייל העולמי, כמו ארה”ב, בריטניה, גרמניה, צרפת ועוד.

חברת Xiaomi תערוך אירוע ב-23 באפריל, שם היא צפויה לחשוף מכשיר חדש. ההזמנה מציגה מוצר שנראה כמו משטח עכבר או אולי אפילו טאבלט. ישנו אפילו סיכוי שנראה באירוע את סמארטפון הדגל החדש של החברה.

חברת ZTE תערוך גם כן אירוע ב-23 באפריל בו תודיע ככל הנראה על השקת פאבלט ה-Nubia X6 בסין או שתחשוף סמארטפון חדש.

חברת Huawei תערוך את האירוע שלה ב-22 באפריל ובמהלכו היא צפויה להכריז על סמארטפון חדש בסדרת Honor, עם מפרט שוק ביניים ותג מחיר אטרקטיבי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים