הוכרז: ZTE Nubia X6 – פאבלט 6.44 אינץ’ עם מעבד Snapdragon 801

zte-nubia-x6-officialיצרנית ציוד התקשורת הסינית ZTE חשפה היום את מכשיר הפאבלט החדש Nubia X6, בעל גוף אלומיניום ומסך LCD עצום ברזולוציית תצוגה Full HD 1080p. מחירו של המכשיר מתחיל ב-485 דולרים (כ-1,690 שקלים) עבוא הגרסה הבסיסית, אך טרם ידוע אם יזכה לצאת מגבולותיה הרחבים של סין.

מפרטו של המכשיר מותאם בעבור השוק הגבוה וכולל מעבד Krait 400 מרובע ליבות בתדר 2.3GHz, על גבי פלטפורמת Snapdragon 801 החדשה. בשלב מאוחר יותר, כך מסרה החברה בהכרזתה, תושק גרסה עם מעבד מהיר יותר. למכשיר זיכרון RAM בנפח 3GB, מצלמה ראשית עם חיישן 13 מגה-פיקסל ומייצב תמונה אופטי, מצלמה משנית בעלת חיישן BSI ברזולוציית 13 מגה-פיקסל וסוללת 4,250mAh.

מבחינת קישוריות, יאפשר ZTE Nubia X6 שימוש בשני כרטיסי סים, כולל תמיכה בתדרי הדור הרביעי המופעלים בסין. בנוסף, למכשיר שבב NFC, תמיכה ב-USB on-the-go ושלושה מיקרופונים לביטול רעשים בשיחות ובצילום קטעי וידאו.

עוביו של הפאבלט 7.9 מ”מ ונכון לעכשיו אין זה ברור איזו גרסה של אנדרואיד הוא מריץ. המחיר המומלץ לצרכן הוא 485 דולרים עבור גרסת ה-32GB,י565 דולרים עבור גרסת ה-64GB ו-645 דולרים עבור גרסת ה-128GB. לאור נפחי האחסון הגבוהים, ZTE לא ראתה צורך בשילוב תמיכה בכרטיס זיכרון חיצוני.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים