הודלף: HP SlateBook 14 – מחשב נייד מבוסס אנדרואיד

slatebook14 (1)אחרי שראינו מספר מחשבים ניידים המריצים את מערכת ההפעלה אנדרואיד לצד Windows 8, נראה שב-HP מאמינים שמערכת ההפעלה למובייל של גוגל מתאימה לעמוד בפני עצמה. וידאו שהודלף (והוסר) חשף לראשונה את HP SlateBook 14, מחשב נייד המריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד. העיצוב של המחשב מזכיר מאוד את זה של HP Chromebook 11 מבוסס ה-Chrome OS – מודרני ועם צבעים עזים ומושכים.

לפני השקתה, התבססה אנדרואיד על ניווט באמצעות לחצנים פיזיים, אולם מאז עברו הרבה מים בנהר ומערכת ההפעלה מתבססת כיום על מסך מגע בלבד. לכן HP שילבה במחשב, ובצדק, מסך מגע 14 אינץ’ ברזולוציית 1920X1080 יחד עם מקלדת QWERTY מלאה הכוללת קיצורי דרך מותאמים למערכת ההפעלה. שאר המפרט כולל ערכת שבבים מבית Nvidia, זיכרון פנימי 2GB RAM, נפח אחסון מובנה 16GB, מצלמה, רמקולים עם טכנולוגיה של Beats Audio, חריץ הרחבה MicroSD, שלושה חיבורי USB, יציאת HDMI וחריץ SIM.

HP-SlateBook-14-leaks-out-the-first-Android-based-notebook (4)השאלה שעולה מיד היא האם ישנו צורך במחשב כמו ה-HP SlateBook 14. בגוגל מצפים שעבור מחשבים ניידים זולים מספיקה Chrome OS, אבל אנחנו תוהים אם לא הגיע הזמן להביא את אפליקציות האנדרואיד גם אליה. הממשק של Chrome OS מיועד בראש ובראשונה למחשבים אישיים והוא בהחלט מספק חוויה תואמת, אך מה שחסר לו הוא היצע אפליקציות. ואם גוגל תרצה בכך – היא תוכל להשאיל אותן מאנדרואיד. מהלך שכזה יחזק את שתי מערכות ההפעלה: Chrome OS תהנה מהיצע אפליקציות עשיר ואנדרואיד תזכה לאפליקציות חדשות שיותאמו גם למחשבים ניידים וגם לטאבלטים – החולשה הגדולה שלה.

(מקור – Engadget)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים