הוכרזה: Xiaomi Mi TV 2 – טלוויזית 49 אינץ’ ברזולוציית 4K עבור $640 בלבד

Xiaomi-mitv-2לצד טאבלט האנדרואיד הראשון שלה, MiPad, חשפה אתמול חברת Xiaomi את הדור השני של טלוויזית ה-Mi TV החכמה שלה. ה-Xiaomi Mi TV 2 מרשימה אפילו יותר מקודמתה ומגיעה עם מסך 49 אינץ’ ברזולוציית 4K ובמחיר אטרקטיבי בצורה יוצאת דופן – $640! מדובר בחמישית מהמחיר של טלוויזיות ה-4K היותר זולות בשוק האמריקאי, שלא נדבר על פחות מעשירית מהמחירים בישראל. Xiaomi ממשיכה עם מערכת ההפעלה אנדרואיד וממשק ה-MIUI TV שמאפשר בין היתר התקנת אפליקציות ומשחקים.

הפאנל של טלוויזית ה-Xiaomi Mi TV 2 יהיה מתוצרת LG או CSOT ופרט לרזולוציית ה-4K, הוא מאפשר גם הצגת תכני תלת-ממד. מפרטו דומה לזה של סמארטפון אנדרואיד לשוק הביניים ומתבסס על ערכת השבבים MediaTek MStar 6A918 בעלת מעבד מרובע-ליבה 1.45Ghz ומאיץ גרפי Mali-450 MP4. עוד כולל המפרט זיכרון פנימי 2GB RAM, נפח אחסון מובנה 8GB וחריץ הרחבה MicroSD התומך בכרטיסים של עד 64GB.

מלבד המפרט המעניין, מציעה הטלוויזיה עוד כמה בונוסים: שלט בלוטות’ LE אותו תוכלו למצוא על ידי נגיעה בתחתית המסך (מה שיגרום לו לצפצף) ומערכת אודיו מתקדמת הכוללת בר רמקולים וסאב וופר 8 אינץ’ המתחברים לטלוויזיה מבחוץ. עוביה של הטלוויזיה 15.5 מ”מ, כך שקשה לדחוס בה רכיבי אודיו איכותיים.

אם חשבתם שהמחיר יבוא על חשבון עיצוב, נספר כי שולי המסך עשויים אלומיניום ועוביים 6.2 מ”מ, מה שיספק מראה יוקרתי. אם השתכנעתם, אולי תתאכזבו לגלות ש-Xiaomi Mi TV 2 לא צפויה לצאת מחוץ לגבולות סין, שם ניתן לרכוש אותה החל מה-27 במאי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים