האם גוגל חשפה בטעות את טאבלט ה-Nexus 8?

Is-this-the-nexus-8חברת גוגל העלתה לאוויר אתר אינטרנט עבור כנס המפתחים Google I/O 2014 שיחל ב-25 ביוני, ולמרבה הפלא מופיע לו שם בתמונה הראשית טאבלט לא מזוהה, כשלדעת רבים מדובר ב-Nexus 8. השמועות סביב טאבלט Nexus 8 מבית גוגל רבות, שונות ומשונות. תחילה סברו שהוא ממש מעבר לפינה וש-LG תייצר אותו, אולם דיווח מהחודש שעבר סיפר שדווקא HTC תהא אחראית על ייצורו.

לפי השמועות האחרונות, טאבלט ה-Nexus 8 צפוי להגיע לשוק ברבעון השלישי של 2014, מה שאומר שהכרזה במהלך כנס המפתחים מתאימה לתכניות. הטאבלט אמור להציע מסך בגודל 8.9 אינץ’ – על מנת שתהיה הצדקה למכירתו לצד ה-Nexus 7 ובכדי שיהיה קרוב יותר לטאבלטי 10 אינץ’ אליהם מותאמות אפליקציות בצורה אחרת.

התמונה לא חושפת יותר מידי פרטים וניתן ללמוד ממנה רק על כך שטאבלט ה-Nexus 8 יהיה לכאורה בעל רמקולים קדמיים ומסך עם שוליים רחבים. למעשה, כל עיצוב הטאבלט מזכיר לנו מאוד את זה של ה-Nexus 10 מבית סמסונג עם הפינות המעוגלות וגריל הרמקולים מלפנים.

nexus-8גוגל לא זרה לחשיפת מוצרים “בטעות”, כך גם היה עם הנקסוס 5 שצולם בוידאו רשמי של החברה מספר שבועות לפני הכרזתו. במקרה אחר העלתה גוגל תמונת פרומו (למעלה) בה הופיע טאבלט לא מזוהה, וגם אז חשדנו כי מדובר ב-Nexus 8. ייתכן וגם הפעם מדובר בטאבלט שנועד רק לצורך המחשה, ובכל אופן – אנחנו מצפים ליותר מטאבלט מבית HTC.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים