תמונות מודלפות מ-Windows Threshold מציגות תפריט התחל חדש

זוג תמונות חדשות חושפות פעם נוספת חלק מהחידושים הצפויים בעדכון הבא (Threshold) של במערכת ההפעלה חלונות. התמונה הראשונה מציגה שינוי שמשתמשים לא מעטים ציפו לו בכיליון עיניים – חזרתו של תפריט ההתחל. לפי צילום המסך, התפריט מורכב משני חלקים: חלק אחד מתפקד באופן דומה לזה של Windows 7 עם שורת חיפוש ומקום מעליה לתוצאות החיפוש, והחלק השני מתפקד כגרסה ממוזערת של מסך ההתחל.

צילום המסך השני חושף גם הוא פרט מידע חשוב. על מנת להשלים את “השתלטותו המחודשת” של מצב ‘שולחן העבודה’ במחשב האישי, אפליקציות המטרו יומרו לעיצוב של תוכנות שולחן עבודה רגילות (בתוך חלון ולא רק במסך מלא). השינוי העיצובי הזה מבטא את הרצון של מיקרוסופט למשוך אליה בחזרה את המשתמשים השמרניים יותר, אלו שחששו ממעבר ל-Windows 8 בשל הרושם שהתקבל כי המערכת מותאמת לממשק מגע יותר מאשר לעכבר ומקלדת.

אפליקציות Metro נכנסות לחלונות
אפליקציות Metro נכנסות לחלונות

לפי השמועות עדכון Threshold יפריד בין ממשק המשתמש “שולחן העבודה” הקלאסי עם תפריט ההתחל החדש של ווינדוס עבור מחשבים אישיים, לממשק ה-Metro עם מסך ההתחל עבור טאבלטים. Windows RT המותאמת בעיקר לטאבלטים צפויה להתאחד עם Windows Phone – איחוד שצפוי להיות מורגש בעיקר בחנות האפליקציות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים