דיווח: מסך שלושת הכיוונים של סמסונג נכנס לשלב הייצור ההמוני

מקורות המקורבים לשרשרת האספקה של סמסונג בדרום קוריאה מדווחים כי מסך שלושת הכיוונים הגיע באחרונה לשלב הייצור ההמוני. המסך החדש, אשר משתייך לסדרת מסכי Youm שעליהם עובדת סמסונג כבר מספר שנים, יאפשר תצוגה בשלושה כיוונים ויספק חווית שימוש חדשה לגמרי.

בחודש אפריל האחרון, בהסתמך על איורי פטנט שהופיעו ברשת, נפוצו לא מעט שמועות שטענו לשילובו של המסך החדש בפאבלט ה-Galaxy Note 4. בהתחשב בתזמון דבריהם של המקורות בשרשרת האספקה, נראה שהייתה אמת כלשהי באותן שמועות – סמסונג צפויה לחשוף את הפאבלט בתחילת החודש הבא ולהשיקו זמן קצר לאחר מכן.

המקורות מוסיפים ומדווחים שהמסך יסופק לסמסונג בכמויות קטנות מאחר ומדובר בתהליך ייצור סבוך, שכן המסך עצמו מערב חומר פלסטי שקשה לעבוד איתו. עובדה זה מעלה מחדש את הטענה לפיה תשיק סמסונג שתי גרסאות של פאבלט ה-Galaxy Note 4: האחת עם מסך “שטוח” (רגיל) והשנייה עם מסך ה-Youm. לפיכך, סביר שהגרסה המיוחדת תגיע קודם כל לשווקים בקוריאה, בדיוק כמו Galaxy Round.

לפני כעשרה חודשים ניסתה סמסונג להחזיר לעצמה את תואר החברה החדשנית שחמק מידיה זמן קצר לאחר השקת Galaxy S3, אך יש לציין שעל אף התדמית המעתיקנית שניכסה לעצמה, לסמסונג ישנה מחלקת מחקר ופיתוח רחבה ופעלתנית במיוחד. האם סדרת מסכי ה-Youm היא שתחזיר את אווירת החדשנות שאבדה?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים