הוכרז: Samsung Galaxy Note Edge עם מסך קמור בשוליים

יחד עם מכשיר הפאבלט החדש Galaxy Note 4, השיקה היום סמסונג גם סדרת מכשירים חדשה (כמעט) לגמרי – Galaxy Note Edge, זו תתאפיין במסכים בעלי תצורה ייחודית, אותם מייצרת החברה בעצמה. המכשיר הראשון בסדרה מבוסס על מפרטו הטכני העצמתי של פאבלט הדגל החדש, אך נבדל ממנו בגזרת המסך, שיגיע בתצורה קמורה אשר “נמרחת” על השוליים שלימינו.

במכשיר משולב מסך Super AMOLED בגודל 5.6 אינץ’ (141.9 מ”מ) ברזולוציית 2560×1440 או Quad HD, אשר אליהם מתווספים עוד 160 פיקסלים לרוחב בשל התצורה הקמורה הנמרחת על שולי המסך. יתרונו של המסך המכופף מתבטא בגישה נוחה יותר לצפיה במידע והפעלת אפליקציות שונות גם כאשר כיסוי המסך סגור. הפעלתו מתבצעת על-ידי גרירת האגודל על צד המסך, כאשר ניתן לצפות בהתראות על גבי המסך בצידו הימני של המכשיר גם כאשר מתנגן וידאו על המסך הראשי.

Samsung-Galaxy-note4-edge-main2

מפרטו של המכשיר כוללת מעבד מרובע ליבות בתדר 2.7GHz המבוסס על ערכת השבבים Qualcomm Snapdragon 805, זיכרון 3GB RAM, נפח אחסון פנימי בגודל 32GB או 64GB הניתנים להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון מסוג microSD (עד 64GB) וסוללת 3000mAh המאפשרת טעינה מהירה.

כמו ה-Note 4, מציע גם דגם ה-EDGE בסדרה מצלמת 16 מגה-פיקסל ראשית המאפשרת צילום וידאו ב-4K, פוקוס אוטומטי ומייצב תמונה אופטי, כאשר המצלמה המשנית הינה בעלת חיישן 3.7 מגה-פיקסל עם מפתח צמצם של f/1.9. עט ה- S-Pen משחק תפקיד חשוב גם בדגם ה-Galaxy Note Edge ומאפשר שימוש בפונקציית ה-Smart Select החדשה לבחירה מהירה של קבצים מהמכשיר.

ה-Samsung Galaxy Note Edge יגיע בצבעים שחור ולבן מאוחר יותר השנה, כאשר תאריך מדויק להשקתו טרם הוכרז. מידותיו של המכשיר הינן: רוחב- 82.4 מ”מ, גובה- 151.3 מ”מ, עובי- 8.3 מ”מ ומשקלו- 174 גרם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים