הוכרז השעון החכם Basis Peak: מעקב תמידי אחר קצב הלב, מספר הצעדים וטמפרטורת הגוף

חברת Basis, שנרכשה בחודש מרץ האחרון על ידי ענקית השבבים אינטל, מציגה את שעון הכושר החכם “המשוכלל מסוגו”. השעון החדש, Basis Peak, מסוגל לעקוב אחר כושרו הגופני ונתוני השינה של המשתמש ולספק המלצות להרגלי חיים בריאים יותר. ביכולתו של השעון להתממשק מול מכשירי אנדרואיד ו-iOS ועלותו צפויה לעמוד על 200 דולר.

שעון ה-Basis Peak מצוייד בגוף מתכתי עמיד במים, מסך מגע עליו מחפה זכוכית Gorilla Glass 3 ומערך חיישנים דוגמת מד דופק מתקדם ומד טמפרטורה, אשר יסייעו לו בניתוח מתקדם של קצב הלב, מספר הצעדים, הרגלי השינה ורמות התנועה, ההזעה והטמפרטורה של הגוף. פעולות אלו יוכלו להתבצע במשך ארבעה ימים ברציפות בהנחה שהסוללה טעונה במלואה, כך על פי הצהרת החברה.

מלבד ניתוח מתקדם של הגוף האנושי, החברה ציידה את Basis Peak בטכנולוגיות המזוהות עם שעונים חכמים רבים. כך למשל, המוצר הלביש יוכל לתקשר עם הסמארטפון, בין אם מבוסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד או על iOS, ולהעניק גישה לתיבת הדואר האלקטרוני, הודעות טקסט וכן התראות אודות אירועים, פגישות ושיחות טלפון. בנוסף, יפותחו עבור השעון יישומים ייעודיים.

מעבר להיותו מד בריאות מתקדם, מהווה Basis Peak דריסת רגל נוספת של אינטל בעולם הטכנולוגיה הלבישה. אין זה סוד שהחברה להוטה לקחת חלק מרכזי בטרנד החם, וזהו צעד נוסף שלה בדרך זו לאחר הצגת הצמיד החכם MICA שפותח עבור בית האופנה Opening Ceremony. המוצר יוצע למכירה החל מחודש נובמבר בשתי גרסאות: שחור מט וכסף מוברש, בעלות של 200 דולרים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים