לא מה שחשבתם: חנות אפל בנתב”ג – סניף בולט יותר של iDigital‎

שלט Premium Seller בחנות איידיגיטל (צילום: גאדג'טי) צילום: גאדג’טי

בהמשך לפרסומים שהועלו ביום ראשון השבוע, לפיהם תפתח אפל חנות רשמית בתוך סניף א.ל.מ בנתב”ג, לגאדג’טי נודע אמש (ב’) שלענקית האמריקנית כוונות אחרות לגמרי. התכתבות פנימית בין בכירים ברשת iDigital אשר הגיעה לידינו חושפת כי מדובר במימון של אפל למען הקמתה של חנות קונספט קטנה בתוך הסניף. הסיבה: גם לסמסונג יש.

הדיונים על הקמתה של חנות ממותגת בנתב”ג החלו כבר לפני שנה, ובשיתוף מלא של חברת אייקון גרופ האוחזת ברשת חנויות iDigital, כך לדבריה של מנכ”לית הרשת, איילת צרפתי-רוזן, במכתב לעובדי החברה. באפל הצליחו כנראה להתרשם מהמתחם הממותג של סמסונג שנמצא גם כן בסניף נתב”ג של א.ל.מ, והיו מעוניינים להעניק למוצרים שלהם חשיפה זהה, אם לא גדולה יותר.

לאחרונה, הגיעו אפל ובעלי סניף א.ל.מ דיוטי פרי להסכמה לפיה תממן חברת התפוח את הקמתו ואת עיצובו של שטח התצוגה, כמו גם את העסקתו של איש מכירות ייעודי. התצוגה החדשה תמוקם בחזית החנות ותשתרע על שטח של כ-35 מ”ר. המוצרים כולם, יש לציין, הם אלו של iDigital (אייפדים ומחשבי מק) ו-CDATA (אייפונים), שבין כה נמכרים בחנות.

עוד חושפת ההתכתבות כי לחברת אפל אין כוונה לפתוח חנות רשמית בישראל – לא עכשיו, לא בעוד שנה, ולא בעתיד הנראה לעין. במקום זאת, תסייע החברה להרחבתה של רשת אידיגיטל ולפתיחת סניפים נוספים ברחבי הארץ.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים