דיווח: אינטל נכנסת ל-Google Glass ותקדם את המשקפיים בצד העסקי

מקור: Max Braun / flickr

משקפי המציאות הרבודה בפיתוחה של ענקית שירותי הרשת, גוגל, ייתכן ויקחו כיוון חדש, כאשר על-פי דיווח הוול סטריט ג’ורנל פנתה החברה ליצרנית השבבים אינטל לשם שילוב שבביה בגרסה חדשה של Google Glass. אינטל, שדריסת רגלה בשוק המובייל רק החלה לצבור תאוצה, תתפוס את מקומה של טקסס אינסטרומנטס ובנוסף תציע את שירותיה בקידום המוצר עבור חברות תעשיה ובתי חולים.

משקפי ה-Vuzix M100 החכמים
משקפי Vuzix M100

משקפי Google Glass הוצגו לראשונה לפני מעבר לשנתיים וחצי, מאז החל המוצר החדש להגיע לידיהם של מפתחים רבים סביב העולם במחיר המופקע של $1,500 ליחידה. הדיווח של הג’ורנל מעיד על שינוי כיוון אל עבר שילובם דווקא במגזר העסקי, זאת בדומה לשחקניות אחרות בשוק כמו חברת Vuzix, המפתחת משקפי מציאות רבודה לשימושים דומים בתוומי התעשיה, הבניה, הרפואה, הקמעונאות ועוד.

בעוד גוגל עשויה לאמץ קהל יעד חדש עבור משקפיה החכמים, מציינים מקורות הוול סטריט ג’ורנל כי רק כ-5% מכח העבודה על המוצר מופנה לפרוייקט Google At Work, כך שלא נראה כי גוגל נטשה את תכניותיה להציג את Glass כמוצר צרכני.

אינטל הפגינה נוכחות לא קטנה בפרוייקטים שונים העוסקים בתחום המחשוב הלביש לאחרונה, החל משיתוף פעולה עם SMS Audio בדגם אזניות חדש, דרך פיתוח צמיד חכם ואפנתי עם Opening Ceremony ואפילו עבודה משותפת עם מותג האופנה Fossil לפיתוח מוצרים לבישים. כך שנראה שנוכחותה באחד מהמוצרים המדוברים ביותר בתחום בשנים האחרונות הינו יעד מתבקש.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים