רשמי: מיקרוסופט תכריז בקרוב על גרסה חדשה ומשופרת ל-Office עבור Windows Phone

בפוסט שפרסם ג’ו בלפיורי, בכיר מיקרוסופט האחראי בין השאר על חטיבת Windows Phone, ברשת Weibo הסינית, נחשפו לראשונה פרטים על גרסה מחודשת של Office עבור מערכת ההפעלה הניידת של החברה. לדבריו, מדובר בריענון מלא לאפליקציה, כזה שיהפוך אותה יעילה בהרבה עבור המשתמשים.

חבילת האופיס עמה הושקה Windows Phone נועדה במקור להיות אחת מנקודות החוזקה של המערכת, היות שאף מתחרה על גבי פלטפורמות ה-iOS והאנדרואיד לא הייתה קרובה להציג רמת פונקציונליות דומה. כידוע לכל, זה לא הספיק כדי להפוך את מערכת ההפעלה לכוח דומיננטי בשוק המובייל, וכשנתיים לאחר מכן קיבלה מיקרוסופט החלטה גורלית והשיקה גרסאות Office מתקדמות עבור אנדרואיד ו-iOS. בתחילה, אלו דרשו הרשמה לשירות Office 365 של החברה, אך זמן קצר לאחר מכן השיקה החברה גרסה מותאמת לאייפד – חינמית לחלוטין.

בינתיים, Windows Phone נותרה מאחור. באופן תמוה למדי, דווקא את מערכת ההפעלה שלה עצמה בחרה מיקרוסופט שלא לשדרג בגרסה מתקדמת יותר ל-Office Touch, כך שמשתמשיה נותרו עם יישום מוגבל למדי (למשל, תמיכה בהצגת קבצי Office 2013 בלבד, בעוד כאלו שנוצרו בגרסאות ישנות יותר לא הוצגו כראוי). אך נראה כי המצב עומד להשתנות. ג’ו בלפיורי התייחס אמש לעניין לראשונה מזה זמן רב, ובפנייה לקהל המשתמשים הסיני אמר כך:

בעודנו מסיימים את שנת 2014, ברצוני להתייחס לתגובות ולמכתבים שכולכם שלחתם, בהם הבעתם את תסכולכם על כך שמיקרוסופט השיקה יישומים חדשים כגון Office על גבי iOS ואנדרואיד מבלי לעדכן דבר בנוגע לגורלה של ווינדוז פון. אני רוצה להרגיע אתכם ולהבטיח שצוות האופיס שלנו לא שכח את Windows Phone – אנחנו פשוט מרכזים את כל החדשות וההכרזות שלנו לאירוע יחיד. אתם תשמעו עוד הרבה על מה שאנחנו מתכננים לפני השנה הסינית החדשה […]
אני נרגש בנוגע לעבודה החדשה והתכונות החדשות שיגיעו ב-2015. הצוות שלנו בסין יצר תוספים המיועדים במיוחד עבור השוק הסיני, ואתם תזכו לראות כמה מהם בחודשים הקרובים

אף שלא נמסרו פרטים קונקרטיים בנוגע לאופי התוכנה עצמה, מדובר באישוש להנחה שנראה את העדכון המדובר בכנס מיקרוסופט שייערך ברדמונד ב-21 בחודש. באירוע זה צפויה החברה לחשוף שלל תוספים חדשים אשר יגיעו לצד Windows 10 בגרסתה הסופית. לכל המאוחר, נראה את העדכון ב-19 בפברואר – היום בו מתחילה השנה הסינית החדשה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים