ניווטים לקהל הרחב: גוגל מוסיפה לאפליקציית Maps אפשרות שיתוף מסלולים

בשבוע האחרון כבר נחשפנו לכוונתה של גוגל לשדרג את אפליקציית התרגום שלה על פלטפורמת האנדרואיד, כאשר פורסמה כוונתה לצרף לשירות התרגום הותיק את האפשרות לתרגום מפלט קולי בזמן אמת וללא כל עיכובים. כעת, הגיע תורו של שירות המפות והניווט המוכר של החברה, Google Maps, להשתדרג.

העדכון הטרי, אינו משמעותי למדי, אך מצליח לשפר במעט את חווית המשתמש בעזרת שתי יכולות שהיו מורגשות בחסרונן. הראשונה, הינה האפשרות להתעלם לחלוטין מהצעת האפליקציה להדליק את חיישן המיקום (GPS), אשר מופיעה בעת מצב של קליטת רשת פחותה, כך שעם ההצעה תופיע גם אפשרות “אל תציג שוב”. מטרת ההודעה היא להימנע מבעיות בפעילות האפליקציה, אך משתמשים רבים רוצים להימנע מהפעלת ה-GPS במכשיר בגלל שהוא ידוע כזולל סוללה.

היכולת השנייה והמעניינת יותר, היא האפשרות לשתף את המסלול הנקבע בשתי דרכים, מיקום היעד ומסלולו באופן ויזואלי, ואף הוראות טקסט המובילות ליעד. אפשרות השיתוף דרך שירותים שונים קיימת כבר זמן רב בשירות הניווט המתחרה Waze, לכן רבים ממשתמשי Maps דרשו אותה. מלבד שתי התכונות העיקריות, מתקן העדכון מספר באגים וקריסות שונים.

את גרסת 9.3 של Google Maps תוכלו להוריד כבר עכשיו מחנות אפליקציות של גוגל במכשירי אנדרואיד בגרסה 4.3 ומעלה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים