הוכרזו: Xiaomi Mi Note ו-Mi Note Pro – פאבלטים דקיקים ועצמתיים

חברת Xiaomi הסינית הייתה צפויה לחשוף מכשיר דגל חדש היום, אחרי שבשבועות האחרונים היא הייתה בכותרות מידי יום עם טיזר חדש או הדלפה. כעת אנחנו זוכים לראות על מה כל המהומה ואכן מדובר במכשירים מרשימים במיוחד: מעוצבים, דקיקים ועצמתיים. החברה הכריזה על ה-Xiaomi Mi Note, פאבלט דגל חדש, ולצידו על ה-Xiaomi Mi Note Pro, גרסה חזקה אפילו יותר של אותו המכשיר עם מסך QHD.

פאבלטי ה-Mi Note ו-Mi Note Pro מזכירים בעיצובם את סמארטפון הדגל של החברה, Xiaomi Mi 4, אמנם זכו לכמה נגיעות שיפור. המכשירים מצופים זכוכית Gorilla Glass 3 מלפנים ומאחור הקמורה בצדדים לאחיזה ושימוש נוחים, כפי שראינו ב-iPhone 6 של אפל. מסביב ישנו פס אלומיניום שרק יוסיף לתחושת הפרימיום של המכשירים. הדגמים דקיקים מאוד, רק 6.95 מ”מ, ובחברה דאגו לציין שהם אפילו יותר דקים מה-iPhone 6 Plus (בעובי 7.1 מ”מ).

Xiaomi-Mi-Note (1)חברת Xiaomi הצליחה לדחוס הרבה מאוד באריזה הדקיקה, כאשר מפרטו של דגם ה-Mi Note מצויד במסך 5.7 אינץ’ ברזולוציה של 1920X1080, בליבו ערכת השבבים Snapdragon 801 בעל מעבד מרובע-ליבה 2.5Ghz והמאיץ הגרפי Adreno 330, זיכרון פנימי 3GB RAM, מצלמה עם חיישן 13 מגה-פיקסל מבית סוני בעלת מייצב תמונה אופטי ופלאש LED כפול בשני צבעים (מתוצרת פיליפס), מלפנים שלבה החברה את מצלמה ה-UltraPixel של HTC בעלת חיישן 4 מגה-פיקסל, תמיכה בזוג כרטיסי SIM ברשת LTE וסוללת 3,000mAh.

דגם ה-Mi Note Pro ירשים אתכם אפילו יותר. מדובר במפלצת אמיתית הכוללת מסך 5.7 אינץ’ ברזולוציה של 2,560X1,440, ערכת השבבים Snapdragon 810 החדשה יחד עם זיכרון פנימי 4GB RAM אמורים לנצל כראוי את יכולות המעבד 64-ביט, מצלמה עם חיישן 13 מגה-פיקסל מבית סוני בעלת מייצב תמונה אופטי ופלאש LED כפול בשני צבעים (מתוצרת פיליפס), מלפנים שלבה החברה את מצלמה ה-UltraPixel של HTC בעלת חיישן 4 מגה-פיקסל, תמיכה בזוג כרטיסי SIM ברשת LTE וסוללת 3,090mAh.

מערכת ההפעלה של ה-Xiaomi Mi Note ו-Mi Note Pro הינה MIUI 6, המתבססת על גרסת אנדרואיד 5.0 Lollipop.

Xiaomi-Note-Proאם לא התרשמתם עד עכשיו, Xiaomi מוסיפה עוד כמה בונוסים לחבילה: QuickCharge 2.0 – תמיכה בטעינה מהירה ויכולות אודיו גבוהות באמצעות ממיר דיגיטלי-אנלוגי (DAC) מדגם Sabre ES9018K2M ומגבר OPA1612 מבית TI. כמו כן, כוללים המכשירים תמיכה מובנת בקבצי מוזיקה איכותיים APE, FLAC, DSD ו-WAV.

המכשירים צפויים להגיע לשוק ב-27 בינואר עם תג מחיר מעט גבוה ממה שהורגלנו אליו מ-Xiaomi. דגם ה-Mi Note יהיה זמין בצבעי שחור ולבן עם נפח אחסון 16GB יעלה $370, בעוד דגם עם נפח אחסון 64GB יעלה $450. דגם ה-Mi Note Pro יהיה זמין בצבע זהב ויגיע עם נפח אחסון של 64GB במחיר של $530.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים