הודלפו: תמונות של סמארטפון הדגל LG G4; הכרזה צפויה בסוף אפריל

היצרניות הגדולות כבר חשפו את מכשירי הדגל שלהן לשנה הקרובה, ובחברת LG Electronics החליטו להמתין מעט עם החשיפה שלדעת רבים הינה המסקרנת מכולן. אחרי מגמת עליה משמעותית בשנתיים האחרונות, אנחנו מצפים מסמארטפון הדגל LG G4 להמשיך ולהרים את הרף. תמונות חדשות שהודלפו חושפות, לכאורה, את סמארטפון ה-LG G4 עם הפתעה קטנה בדמות עט סטיילוס.

המקור של התמונות נחשב אמין ומגיע מפורום המפתחים XDA Developers. סמארטפון ה-LG G4 נראה בתמונות עם עיצוב דומה מאוד למה שהורגלנו לראות במכשירי הדגל הקודמים של החברה (G2 ו-G3). השינוי אותו ניתן לזהות הינו צורה מרובע, האמורה להגיע יחד עם מסך קעור מעט, כפי שראינו בהדלפה קודמת.

ועכשיו מגיע שלב ההסתייגויות. לטענת המדליף, מדובר בדגם הסמארטפון G4, אולם השילוב של עט הסטיילוס נשמע חריג מעט. המכשיר אמור להיות סמארטפון דגל ולא אחד שישמש כמתחרה עבור ה-Galaxy Note 4 של סמסונג. אם היינו צריכים לנחש, הגיוני יותר שמדובר בדגם ה-LG G4 Stylus (יורש של G3 Stylus) שהוא בכלל מכשיר שוק ביניים. אפשרות נוספת היא שמדובר בדגם חדש, שיקרא LG G4 Note, זה צפוי שיהיה מתחרה ישיר לפאבלט המוצלח של סמסונג. מהתמונות ניתן לקבל אישור כי המכשיר יגיע עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 5.0.2 שעל גביה ממשק המשתמש של החברה.

במקביל מגיע דיווח חדש מדרום קוריאה העשוי לאשר כי LG G4 יוכרז באירוע שיערך בסוף חודש אפריל, תאריך יעד התואם את השמועות עד כה. המקור שאישר את התאריך יודע לספר כי המכשיר אכן יגיע עם מסך קעור במעט.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים