אירוע ההכרזה של LG G4 נקבע ל-28.4; מפרטו נחשף במבחן ביצועים

ענקית האלקטרוניקה LG החלה לשלוח הזמנות לקראת ארוע ההכרזה של מכשיר ה-LG G4, שייערך ב-28 באפריל במספר ערים במקביל: לונדון, פריז, ניו-יורק, סיאול, סינגפור ואיסטנבול. בהזמנה לאירוע ניתן לראות מחברת ועליה הכיתוב: See The Great, Feel The Great, כאשר האות ‘G’ מודגשת בשני המקרים באמצעות העיצוב בו השתמשה החברה באות זו עבור מכשיר ה-G3 בעבר.

הכיתוב על גבי ההזמנה (Feel The Great) עשוי לרמוז לשימוש בחומרים איכותיים יותר, אולי אף שימוש במתכת, כאשר נרמז דגש גם על עיצוב המכשיר (See The Great). השימוש בהזמנה במה שנראה כמו מחברת עשוי לרמוז לדגם המכשיר בעל עט סטיילוס, אותו ראינו רק לאחרונה.

המפרט הטכני ממשיך להיחשף

במקביל להצגתה של ההזמנה לארוע ההכרזה על ה-LG G4, צץ המכשיר במבחן הביצועים GFXBench ושם אנו נחשפים למפרט הטכני המלא של המכשיר, אשר כולל מסך בגודל 5.5 אינץ’ בעל רזולוציית Quad HD, זיכרון 3GB RAM ונפח אחסון של 32 ג’יגה, כאשר לא קיים כל אזכור אודות קיומו של חריץ הרחבת זיכרון. הפרט המעניין, אך אולי המאכזב ביותר בדיווח זה הינו זה המציג את מעבד המכשיר.

 על פי מבחן הביצועים, המעבד שיריץ את מפרט המכשיר המתקדם הינו ה-Snapdragon 808 מבית קוואלקום, הפועל בתצורת 64bit ובעל 6 ליבות. ערכת השבבים תכיל ארבעה ליבות Cortex-A53 ושתי ליבות Cortex-A57, לצד מאיץ גרפי מסוג Adreno 418. כל אלו צפויים להציג ביצועים נמוכים בהשוואה לערכת ה-Snapdragon 810, המכילה 4 ליבות Cortex-A57 ואת המאיץ הגרפי Adreno 430, המספק ביצועים גרפיים גבוהים יותר, אולם הביצועים עדיין יהוו שיפור משמעותי אל מול דגם ה-Snapdragon 801 בו השתמש LG עבור מכשיר ה-G3.

מערך הצילום במכשיר צפוי להציג שיפור ניכר ומכיל מצלמה אחורית ברזולוציית 16 מגה-פיקסל, המאפשרת צילום וידאו ב-4K, ומצלמת “סלפי” קדמית בעלת חיישן בעל רזולוציית 8 מגה פיקסל, הצפויה לספק למשתמשים תמונות איכותיות ביותר.

LG-G4-specs-GFXbench

בחירתה של LG בערכת השבבים Snapdragon 808, אם תתברר כנכונה עם הצגת המכשיר בחודש הבא, תיתכן שהתבצעה בעקבות בעיית ההתחממות של ה-Snapdragon 810, עליה שמענו לא פעם בעבר. מסיבה זו, ייתכן כי החליטה LG שלא לקחת סיכון ולשלב ערכת שבבים שונה, המציגה ביצועים נמוכים יותר, אך לא מכילה בעיות וחבלי לידה כה משמעותיים. לחילופין, קיימת אופציה כי מדובר בוריאציה שונה ל-LG G4.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים