מסך ה-LG G4 נחשף לפני ההכרזה ב-28 באפריל

שלוחת המסכים של ענקית האלקטרוניקה הדרום קוריאנית LG הודיעה היום (ו’) על תחילת ההפקה ההמונית של דגם המסך שישולב במכשיר הדגל הבא של החברה – LG G4, עליו היא צפויה להכריז באירוע שתערוך ב-28 באפריל.

פאנל המסך החדש, ממש כמו זה שהציגה החברה עם דגם ה-LG G3, הינו בגודל 5.5 אינץ’ וברזולוציית Quad HD בפריסה של 1440×2560 פיקסלים, היוצרת צפיפות של 538 פיקסלים לאינץ’ בודד. עם פאנל ה-IPS החדש אימצה החברה את טכנולוגיית In-Cell Touch, דרכה משולב פאנל המגע בתוך מסך ה-LCD, ובכך מתאפשרת רגישות גבוהה יותר במגע, ולדברי החברה: “אפילו כאשר ישנן טיפות מים על גבי המסך“. מדברי החברה עשוי להשתמע רמז לעמידותו של המכשיר כולו במים.

בנוסף לכך, יציע פאנל המסך, לדברי החברה, ניגודיות הגבוהה בעד 50% בהשוואה לדגמי מסכי LCD ברזולוציית QHD הקיימים כיום בשוק ויספק בהירות הגבוהה בעד 30%, זאת ללא כל עליה בצריכת החשמל. שני שדרוגים אלה יאפשרו צפיה טובה יותר במסך גם מחוץ לבית ויצמצמו את רמת ההשתקפויות בו תחת תאורה חזקה במיוחד (כמו אור השמש).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים