הוכרז: LG Lancet – הסמארטפון הראשון מבית LG המריץ Windows Phone 8

לאחר שהכריזה על סמארטפון הדגל החדש שלה, ה-LG G4, וזכינו להצצה מוקדמת בטאבלט עתידי אותו מתכננת היצרנית הדרום קוריאנית לשחרר, פונה LG גם לקהל משתמשי Windows Phone ומשיקה, בשיתוף פעולה עם מפעילת הסלולר האמריקנית וריזון, את LG Lancet – סמארטפון ה-Windows Phone 8 הראשון של החברה.

סמארטפון הווינדוס החדש מבית LG יריץ את מערכת ההפעלה Windows Phone 8.1 ויגיע עם מסך בגודל 4.5 אינץ’ ברזולוציית 854X480, לצד מפרט התואם את השוק הנמוך ומכיל: ערכת שבבים מבית קוואלקום, Snapdragon 410, שמכילה מעבד מרובע ליבות בתדר שעון 1.2GHz, זיכרון 1GB RAM לצד 8GB זכרון אחסון הניתן להרחבה וסוללת 2100mAh, הצפויה לספק עד 18.5 שעות שימוש. מערך הצילום כולל מצלמה ראשית ברזולוציית 8 מגה-פיקסל ומצלמת VGA קדמית.

בהתאם למפרט, כך גם תג המחיר נמוך במיוחד. כל שלקוחות וריזון יתבקשו להוציא מכיסם על מנת לרכוש את המכשיר יהיו 120 דולרים ללא חוזה, לעומת 20 דולרים בתחייבות תחת חוזה סטנדרטי למשך תקופה של שנתיים. LG Lancet יהיה זמין ברשת וריזון בלבד, אך ייתכן כי השקתו מסמלת עתיד בו LG תשחרר סמארטפונים נוספים, ייתכן ובעלי מפרט לשוק הגבוה, המריצים את Windows 10 Mobile, המילה האחרונה מבית מיקרוסופט לשוק הסמארטפונים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים