הוכרז: Sony Xperia Z4v עם מעבד Snapdragon 810 ומסך Quad HD

חברת סוני היפנית חשפה לפני כמה שעות את Xperia Z4v, דגם משודרג של מכשיר הדגל העדכני Xperia Z4, והראשון מתוצרתה עם מסך ברזולוציית Quad HD. בשלב זה מיועד המכשיר באופן בלעדי עבור לקוחותיה של רשת הסלולר האמריקנית Verizon, ומכאן גם האות v אשר מעטרת את שמו.

בדומה למכשיר הדגל שמציעה החברה למכירה באירופה ובשווקי המזרח, מפרטו הטכני של Xperia Z4v כולל מסך 5.2 אינץ’ המופעל באמצעות טכנולוגיית Triluminos ומנוע X-Reality, מעבד מתומן ליבות על גבי ערכת השבבים Snapdragon 810, זיכרון 3GB RAM, אחסון בנפח 32GB, מצלמה ראשית ברזולוציית 20.7 מגה-פיקסל ומצלמה משנית עם חיישן 5.1 מגה-פיקסל. בנוסף, מגיע המכשיר עם תקני העמידות IP65 ו-IP68 בפני מים ואבק.

בהשוואה ל-Xperia Z3+ / Xperia Z4, מציע המוצר החדש מסך ברזולוציה גבוהה יותר, Quad HD, היוצרת צפיפות של 564 פיקסלים לאינץ’ (לעומת 1080p / 423ppi); תמיכה בתקני Qi ו-PMA לטעינה מהירה ללא חוטים; וסוללה בקיבולת 3000mAh (לעומת 2930mAh).

Sony-xperia-z4v

מעבר למפרט, ישנם גם כמה שינויים בעיצוב: המצלמה הקדמית החליפה מקום עם חיישן הקרבה, ולוגו החברה הועבר לתחתית בשל שילוב הלוגו של Verizon מתחת לאפרכסת השמע. עוד ראוי לציין כי בשל הגדלת הסוללה והשדרוג הקל במפרט, מוסיף המכשיר 18 גרם למשקלו ועוד 1.7 מ”מ לפרופיל (162 גרם, 8.7 מ”מ).

Xperia Z4v יוצע למכירה מוקדמת כבר בימים הקרובים ויושק באופן רשמי במהלך החודש הבא. בשלב זה לא נמסרו פרטים על מחירו או על יעדי תפוצה מחוץ לארה”ב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים