דיווח: ה-Apple TV בדורו הרביעי יוצג באירוע הכרזה בספטמבר לצד ה-iPhone 6S

למרות הדיווחים שקדמו לו, לא זכינו לראות במהלך אירוע המפתחים השנתי WWDC, שהתקיים בחודש יוני האחרון, גרסה חדשה למזרים המדיה של אפל, ה-Apple TV, כאשר שינתה החברה את תוכניותיה ברגע האחרון וביטלה את השקתו לצורך ביצוע שיפורים ועדכונים.

על פי אתר BuzzFeed, את דורו הרביעי של הסטרימר אנו נראה לראשונה במהלך חודש ספטמבר והוא יביא עימו לא מעט שינויים. את המידע מביאים מקורות האתר המוסרים שהחברה מקופרטינו תחשוף את ה-Apple TV הרביעי באירוע הכרזה שיתקיים חודש הבא, בו יוצגו מכשירי האייפון החדשים.

האפל טי וי הרביעי יספק עיצוב חדש ויהיה בעל גוף דק יותר, כשרכיביו הפנימיים יקבלו גם הם את העדכון לו כה נדרשים. מעבד מסוג Apple A8 יניע את הסטרימר ויחליף את מעבד ה-Apple A5 המיושן, נפח אחסון גדול יותר ימצא גם הוא במכשיר וממשקו יקבל גם הוא עדכון משמעותי.

מלבד אלו, יכיל מזרים המדיה חנות אפליקציות ייעודית ואת העוזרת הוירטואלית Siri. את המכשיר נוכל לתפעל באמצעות שלט חדש, ש”השתפר באופן דרסטי”, על פי הדיווח, וכולל משטח מגע משודרג ועיצוב חדשני. ייתכן כי נזכה לראות תמיכה בסרטוני 4K, אך אין הדבר בטוח.

במהלך אירוע ההכרזה בו יושק ה-Apple TV החדש, נראה לראשונה את ה-iPhone 6S ו-iPhone 6S Plus.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים