דיווח: אפל תערוך אירוע הכרזה למכשירי האייפון 6S ב-9 בספטמבר

אייפון 6S (אילוסטרציה). מקור תמונה: Martin Hajek, טוויטר: deplaatjesmaker@

אפל עדיין לא חשפה את תאריך היעד לאירוע ההכרזה על מכשירי האייפון הבאים, אולם כפי שקורה מידי שנה, כך גם השנה נחשף התאריך המיוחל טרם עת. על-פי דיווח שמקורו ב-BuzzFeed, תערוך אפל אירוע הכרזה של מכשירי האייפון, מזרים המדיה Apple TV ואולי גם תציג לראשונה את האייפד פרו, בין התאריכים 7-9 בספטמבר, כאשר התאריך הסביר ביותר על-פי הדיווח הינו ביום רביעי, ה-9 בספטמבר 2015.

את הדיווח מביא ג’ון פאקווסקי, כיום עורך BuzzFeed ובעבר עורך באתרים ReCode ו-AllThingsD. פאקווסקי דיווח באופן מדויק למדי על רבים מהאירועים של אפל בעבר, זאת טרם ההכרזה הרשמית עליהם מטעם החברה.

באירוע צפויה אפל לחשוף שני מכשירי אייפון חדשים, הם ה-iPhone 6S וה-iPhone 6S Plus. שני המכשירים עשויים להיות הסמארטפונים הראשונים של אפל שישלבו את מנגנון ה-Force Touch ויאפשרו ביצוע פעולות שונות על-ידי לחיצה בעוצמה בדרגות שונות על גבי המסך. שני המכשירים לא צפויים לקבל רענון בצד העיצוב, פרט אולי לשינויים קלים בעובי, הנגררים כתוצאה משילוב רכיבים חדשים הדרושים לשם תמיכה ב-Force Touch.

פרט למכשירי האייפון, עשויה אפל להציג באירוע דור חדש למזרים המדיה Apple TV, הצפוי לקבל שדרוגים בצד החומרה והעיצוב גם יחד. מוצר נוסף עמו עשויה להפתיע אפל באירוע הקרוב הינו ה-iPad Pro, הוא הטאבלט המקצועי של אפל בעל מסך ה-12-13 אינץ’ ששמועות לגביו החלו בשנת 2013.

את אירוע האייפד נהגה אפל לבצע בנפרד מאירועי ההכרזה על מכשירי האייפון, והאירוע השנה, שם צפויים להיחשף דגמים חדשים לאייפד אייר ולאייפד מיני, צפוי להגיע רק בחודש אוקטובר, כך שהצגתו את האייפד פרו לצד האייפון 6S ואחיו הגדול 6S פלוס, אינה ודאית.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים